Ekspress Grupi käive kasvas märtsis aastaga 4,7 protsenti, teatas ettevõte börsile.
Online-meedia segmendi käive kasvas 27 protsenti, kusjuures eriti tugevat tulemust näitas Leedu Delfi.
Positiivselt üllatas perioodiliste väljaannete segment, mis näitas minimaalset langust - 1,5 protsenti. Tulemus sisaldas juba Eesti Päevalehe soetusega kaasnenud mõju. Eesti Päevalehe tulemust on konsolideeritud 100% alates eelmise aasta märtsist.
Perioodiliste väljaannete segmendi müügilangust mõjutab eelkõige raamatute müügikäibe vähenemine ning samuti kliendilehtede toimetamise vähenemine.
Reklaamikäive (v.a. Eesti Päevaleht) eelmise aastaga võrreldes kasvas. Suurenes ka üksikmüük, kuid tellimuste käive näitas 1protsendist langust. Trükiteenuste segment kasvas ekspordi tulemusel 8,2 protsenti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uuel aastal jõustuv vilepuhuja kaitse seadus hakkab töötajaid, aktsionäre ja kliente ettevõtte väärkäitumisel kaitsma, kuid siiani valitseb segadus teavituste sisuga ning valesti teavitamisel võib rikkuda ärisaladust.