Esmaspäeval lõpeb dokumentide esitamise tähtaeg kandideerimaks maanteeameti juhi ametikohale, ent juba räägitakse praegusest teedeinseneri haridusega Teede Tehnokeskuse juhist Ilmar Jõgist kui uuest juhist.
Äripäevani jõudis info, et siseringis on konkursi võitja ehk maanteeameti uus juht juba teada ning et selleks on Ilmar Jõgi. Kuuldusi kommenteerides ütles Jõgi, et selleks pole mingit alust, sest ta ei ole isegi dokumente esitanud. "Tegemist on ikkagi avaliku konkursiga ja ma ei usu, et avalik konkurss on vaid farss," sõnas Jõgi.
Ta kinnitas, et teeb otsuse esmaspäeval, kuid pidas samas täiesti loogiliseks, et tal on huvi kandideerida. "Mul on suur suhtlusvõrgustik nii teede kui nii mõneski teises valdkonnas," lausus ta. "Miks mitte kandideerida."
Küsimusele, kas talle on tehtud ettepanek konkursil osaleda, ütles Jõgi, et sõbrad ja tuttavad on sama küsinud, viidates tema tööle ja haridusele. Jõgi ütles, et kandideerimist sellesse ametisse ta ei karda, sest luukeresid tal kapis ei ole.
Tema kinnitusel ei ole majandusminister Parts ega keegi teine kõrge ametnik talle teinud ettepanekut ametisse kandideerida, nii et kui otsus peaks sündima, tuleb see puhtalt tema enda sisemisest vajadusest. "Jalkat koos ei mängi ja ratast koos ei sõida. Oleme küll Partsiga "sina" peal, kuid see on Eesti Vabariigis üpris tavaline," kommenteeris Jõgi suhteid Partsiga.
Jutu peale, et nn siseringis on konkursi võitja või uus juht juba ära otsustatud, hakkas majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts naerma, küsides vastu, millises siseringis ja kuidas see võimalik on. "Kindlasti mitte," kinnitas ta tõsinedes ja lisas, et välistab sellise võimaluse.
Kuidas kommenteeris Juhan Parts käimasolevat konkurssi ja millised on tema ootused maanteeameti uuele juhile, loe tänasest Äripäevast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majandusminister Juhan Parts teatas oma Twitteri kontol, et maanteeameti juhi kandidaat on varem Swedbanki tippjuhtkonda kuulunud Aivo Adamson.
Toome täna lugejate ette üsna jahmatava loo tippametnike arusaamast maksumaksja raha eetilise kulutamise kohta. Oleme aastate jooksul igasuguseid kuritarvitusi näinud ning teiega jaganud, kuid maanteeameti juhtide regulaarne puhkuselkäimine komandeeringute varjus ja seega riiklikul rahastamisel on vähemalt meile midagi uut.
Tsäkko ütles intervjuus Äripäevale, et soovib Erkki Raasukesele tema ajutise mantlipärijana edu ja et lihtne Raasukesel ses ametis olema ei saa.
Maanteeameti juhi leidmiseks välja kuulutatud konkursil pääses teise vooru kolm kandidaati. Kokku kandideeris positsioonile 13 inimest.
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.