• OMX Baltic0,37%282,48
  • OMX Riga0,13%875,25
  • OMX Tallinn0,68%1 781,02
  • OMX Vilnius0,66%1 108,35
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,76%8 263,66
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • OMX Baltic0,37%282,48
  • OMX Riga0,13%875,25
  • OMX Tallinn0,68%1 781,02
  • OMX Vilnius0,66%1 108,35
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,76%8 263,66
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • 02.05.12, 16:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbank: Apranga valmistub H&M Riiga tulekuks

Apranga sulges nelja kuuga Riias kaks poodi. Swedbanki analüütiku andmeil valmistub ettevõte konkurendi turuletulekuks.
„Juhatuse esimehe sõnul valmistub ettevõte H&M Läti turule sisenemiseks,“ kirjutas Swedbanki aktsiaanalüütik Deimante Terasiene. „Need kaks poodi suleti vaid seetõttu, et rendilepingud lõppesid ning ettevõte ei näinud vajadust lepingute jätkamiseks kaubanduskeskuses, kus H&M avab esimese poe. Apranga avab Riias poode teistes kohtades.“

Seotud lood

Börsiuudised
  • 02.05.12, 11:26
Apranga müük kasvas aprillis 23%
Leedu rõivafirma Apranga Grupi jaekäive kasvas aprillis aastaga 23 protsenti, 38,2 miljonile litile ehk 11,1 miljonile eurole, teatas ettevõte börsile.
Börsiuudised
  • 04.05.12, 11:51
Investor Toomas ostis veel 2000 Apranga aktsiat
Äripäeva väljamõeldud tegelane, kes tegutseb pärisrahaga, ostis täna juurde 2000 Apranga aktsiat.
Uudised
  • 07.06.12, 11:32
Mida plaanib H&M Eestis?
Loe, mida plaanib salatsev Rootsi rõivakett H&M Baltimaades.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele