• OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,49%5 599,3
  • DOW 30−0,2%41 350,93
  • Nasdaq 1,22%17 648,45
  • FTSE 1000,53%8 540,97
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,91
  • OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,49%5 599,3
  • DOW 30−0,2%41 350,93
  • Nasdaq 1,22%17 648,45
  • FTSE 1000,53%8 540,97
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,91
  • 14.05.12, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mai lõpust käivitub Tallinna-Peterburi rongiliin

Üle nelja aasta käivitab Go Rail jälle Tallinna-Peterburi rongiliini. Rong hakkab kurseerima mõlemal suunal kord päevas.
Go Raili juhi Alar Pinseli sõnul näitavad analüüsid, et Peterburi rongiliini avamine võiks olla finantsiliselt tasuv, lisaks on raudteeühendusel tähtis sotsiaal-majanduslik aspekt.
„Peterburg on suurlinn, mis on tõusnud mitte ainult oluliseks majandus- vaid ka kultuurielu keskuseks ning kasvav huvi reisimise vastu Tallinna ja Peterburi vahel näitab juba pikemat aega kasvutrendi. Seetõttu otsustasime rongiliini üle nelja aasta taas avada, et teenindada nii Eesti kui Venemaa kodanike vastastikuseid reisisoove,“ rääkis Pinsel.
Tallinnast Balti jaamast algab reis iga päev kell 7.03 ning Peterburi Vitebski jaamast kohaliku aja järgi kell 17.32. Orienteeruv sõiduaeg on 7 tundi. Veerem võtab pardale kuni 204 inimest. Liin avatakse 27. mail.
Ühe suuna pileti hinnad Tallinn-Peterburi liinil algavad 25 eurost. Viisad on eraldi tasu eest.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele