JLP ostmine Corpore poolt on loogiline käik, sest Corpore on jõudnud Eesti suhteliselt väikesel PR-turul faasi, kus samaviisi tegutsedes oleks raske saavutada edasist arenguhüpet, kommenteeris lähima konkurendi, Burson-Marstelleri ketti esindava kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid juhtivpartner Indrek Raudjalg.
“Eesti PR-turul on palju 1-2 inimesega väikesi büroosid, mis elavad ära, aga kliendid eelistavad oluliste protsesside juhtimiseks suuremaid teenusepakkujaid, sest suurem büroo suudab pakkuda stabiilsemat teenust," ütles Raudjalg.Tema hinnangul hakkab JLP ja Coprore tehingu võtmeküsimus olema selles, kas omavahel konfliktseid huvisid omavatele klientidele suudetakse selgitada, et sama omanikeringiga, kuid vormiliselt kahes erinevas büroos on võimalik huvide konflikte välistada. "Corpore senine juht Meelis Kubits on juhatanud agentuuri Eesti PR-turu tekkimisest saadik ja on mõistetav, kui ta soovib igapäevajuhtimisest taanduda ja annab teatepulga üle uuele juhile,“ lausus Raudjalg.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Corpore suuromaniku Meelis Kubitsa sõnul ei olnud konkurendiga ühinemise tehing kategooriast, et üks tegi teisele pakkumise.
Eesti suhtekorraldajate liidu (EPRA) president Aive Hiiepuu ütles, et uuenenud ettevõte ei tekita Eesti PR turul suurt tormi – pigem on tegu küpsuse märgiga.
Kommunikatsiooniettevõtte Corpore omandas enamusosaluse suhtekorraldusbüroos JL&P.
Corpore suudab esitada sama töö ja aja eest kaks korda suurema arve kui muud bürood, kinnitas PR-firma Powerhouse juht Janek Mäggi.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.