• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 31.07.12, 12:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq hakkab Hello Kitty jooki tootma

Erinevaid Hello Kitty jooke on maailmas toodetud palju, meie väljakutseks oli luua jook, mis sobib Eestisse ja leiab üles oma fännid, ütles A. Le Coqi juht Tarmo Noop.
Noop prognoosib, et uus karastusjook saab tänu oma roosale välimusele ja magus-hapukale maasika-vaarika maitsele popiks eeskätt just tüdrukute seas. “Näiteks Soomes, kus Hello Kitty karastusjook tuli müügile juba 2010. aastal, on see kõige popimaks saanud just nimetatud sihtrühmas,” ütles Noop ja lisas, et usub Hello Kitty joogi edusse ka Eestis.
A. Le Coq toob karastusjookide riiulile maailmakuulsa kaubamärgi Hello Kitty, mis on timmitud maasika-vaarika maitseliseks  joogiks. Nii Hello Kitty joogi kui ka hiljuti poelettidele jõudnud Angry Birds koolajoogi puhul kuulub kaubamärkide kasutamise ainuõigus joogisektoris A. Le Coq’ile, teatas ettevõte.
Hello Kitty on maailmakuulus kaubamärk, mis on kõige populaarsem väikeste tüdrukute ja nooremate tütarlaste seas, kuid millel on fänne täiskasvanud naisteni välja.
Olvi OYJ kontsernil, kuhu kuulub ka A. Le Coq, on ainsana õigused toota Hello Kitty kaubamärgi alt karastusjooke Eestis, Soomes, Lätis ja Leedus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele