Erinevaid Hello Kitty jooke on maailmas toodetud palju, meie väljakutseks oli luua jook, mis sobib Eestisse ja leiab üles oma fännid, ütles A. Le Coqi juht Tarmo Noop.
Noop prognoosib, et uus karastusjook saab tänu oma roosale välimusele ja magus-hapukale maasika-vaarika maitsele popiks eeskätt just tüdrukute seas. “Näiteks Soomes, kus Hello Kitty karastusjook tuli müügile juba 2010. aastal, on see kõige popimaks saanud just nimetatud sihtrühmas,” ütles Noop ja lisas, et usub Hello Kitty joogi edusse ka Eestis.
A. Le Coq toob karastusjookide riiulile maailmakuulsa kaubamärgi Hello Kitty, mis on timmitud maasika-vaarika maitseliseks joogiks. Nii Hello Kitty joogi kui ka hiljuti poelettidele jõudnud Angry Birds koolajoogi puhul kuulub kaubamärkide kasutamise ainuõigus joogisektoris A. Le Coq’ile, teatas ettevõte.
Hello Kitty on maailmakuulus kaubamärk, mis on kõige populaarsem väikeste tüdrukute ja nooremate tütarlaste seas, kuid millel on fänne täiskasvanud naisteni välja.
Olvi OYJ kontsernil, kuhu kuulub ka A. Le Coq, on ainsana õigused toota Hello Kitty kaubamärgi alt karastusjooke Eestis, Soomes, Lätis ja Leedus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.