• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,94%38 383,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,02
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,94%38 383,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,02
  • 31.07.12, 12:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq hakkab Hello Kitty jooki tootma

Erinevaid Hello Kitty jooke on maailmas toodetud palju, meie väljakutseks oli luua jook, mis sobib Eestisse ja leiab üles oma fännid, ütles A. Le Coqi juht Tarmo Noop.
Noop prognoosib, et uus karastusjook saab tänu oma roosale välimusele ja magus-hapukale maasika-vaarika maitsele popiks eeskätt just tüdrukute seas. “Näiteks Soomes, kus Hello Kitty karastusjook tuli müügile juba 2010. aastal, on see kõige popimaks saanud just nimetatud sihtrühmas,” ütles Noop ja lisas, et usub Hello Kitty joogi edusse ka Eestis.
A. Le Coq toob karastusjookide riiulile maailmakuulsa kaubamärgi Hello Kitty, mis on timmitud maasika-vaarika maitseliseks  joogiks. Nii Hello Kitty joogi kui ka hiljuti poelettidele jõudnud Angry Birds koolajoogi puhul kuulub kaubamärkide kasutamise ainuõigus joogisektoris A. Le Coq’ile, teatas ettevõte.
Hello Kitty on maailmakuulus kaubamärk, mis on kõige populaarsem väikeste tüdrukute ja nooremate tütarlaste seas, kuid millel on fänne täiskasvanud naisteni välja.
Olvi OYJ kontsernil, kuhu kuulub ka A. Le Coq, on ainsana õigused toota Hello Kitty kaubamärgi alt karastusjooke Eestis, Soomes, Lätis ja Leedus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele