Prisma müügitulu kasv on sel aastal olnud väga hea, ütles Prisma turundus ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.
„Kuna oleme avanud ka uusi poode, siis võrreldava statistika saaks Tallinna põhjal, kus ei ole uusi kauplusi lisandunud," kommenteeris Lainas. "Kui võtame Tallinnas tegutsevad Prismad, siis on müügitulu kasv olnud 24%."
Eesti lõikes on müügitulu kasvanud viiendiku kuni veerandi võrra, olenevalt asukohast ja aastaajast. Samas ei ole Lainase hinnangul võimalik näha, kui palju on kasvanud ostujõud majanduskasvu tõttu ja kui palju on olnud tegemist keti hea tööga konkurentidelt turu võitmisel.
Lainase sõnul on müügitulu kasvu taga ka edukas hinnapoliitika. „Tallinna elanike arv ei ole veerandi võrra tõusnud ja sellest võib järeldada, et oleme saanud endale teiste kettide kliente,“ sõnas ta.
Lainas lisas, et rohkem on hakatud tarbima toitu ja garderoobikaupu. Väga palju on kasvanud spordi ja ajaviitetarvete ning kodutehnika läbimüük – kuni 30%. "Müügikasvu on näha kõigis tootekategooriates," ütles ta.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.