Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Prisma käive kasvas veerandi võrra
Prisma müügitulu kasv on sel aastal olnud väga hea, ütles Prisma turundus ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.
„Kuna oleme avanud ka uusi poode, siis võrreldava statistika saaks Tallinna põhjal, kus ei ole uusi kauplusi lisandunud," kommenteeris Lainas. "Kui võtame Tallinnas tegutsevad Prismad, siis on müügitulu kasv olnud 24%."
Eesti lõikes on müügitulu kasvanud viiendiku kuni veerandi võrra, olenevalt asukohast ja aastaajast. Samas ei ole Lainase hinnangul võimalik näha, kui palju on kasvanud ostujõud majanduskasvu tõttu ja kui palju on olnud tegemist keti hea tööga konkurentidelt turu võitmisel.
Lainase sõnul on müügitulu kasvu taga ka edukas hinnapoliitika. „Tallinna elanike arv ei ole veerandi võrra tõusnud ja sellest võib järeldada, et oleme saanud endale teiste kettide kliente,“ sõnas ta.
Lainas lisas, et rohkem on hakatud tarbima toitu ja garderoobikaupu. Väga palju on kasvanud spordi ja ajaviitetarvete ning kodutehnika läbimüük – kuni 30%. "Müügikasvu on näha kõigis tootekategooriates," ütles ta.
Kui majandusnäitajad langevad, tõuseb vajadus turvateenuste järele, sest kuritegevus hoogustub. G4Si juhatuse esimees Priit Sarapuu ütles, et enim toimub kuritegusid just mehitamata valvega väliobjektidel, kus pimeda aja saabudes on kurjategijatel mugav tegutseda.