• OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,67%6 089,97
  • DOW 300,18%44 105,65
  • Nasdaq 1,26%20 005,6
  • FTSE 100−0,13%8 537,15
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%102,84
  • OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,67%6 089,97
  • DOW 300,18%44 105,65
  • Nasdaq 1,26%20 005,6
  • FTSE 100−0,13%8 537,15
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%102,84
  • 21.08.12, 18:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma käive kasvas veerandi võrra

Prisma müügitulu kasv on sel aastal olnud väga hea, ütles Prisma turundus ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.
„Kuna oleme avanud ka uusi poode, siis võrreldava statistika saaks Tallinna põhjal, kus ei ole uusi kauplusi lisandunud," kommenteeris Lainas. "Kui võtame Tallinnas tegutsevad Prismad, siis on müügitulu kasv olnud 24%."
Eesti lõikes on müügitulu kasvanud viiendiku kuni veerandi võrra, olenevalt asukohast ja aastaajast. Samas ei ole Lainase hinnangul võimalik näha, kui palju on kasvanud ostujõud majanduskasvu tõttu ja kui palju on olnud tegemist keti hea tööga konkurentidelt turu võitmisel.
Lainase sõnul on müügitulu kasvu taga ka edukas hinnapoliitika. „Tallinna elanike arv ei ole veerandi võrra tõusnud ja sellest võib järeldada, et oleme saanud endale teiste kettide kliente,“ sõnas ta.
Lainas lisas, et rohkem on hakatud tarbima toitu ja garderoobikaupu. Väga palju on kasvanud spordi ja ajaviitetarvete ning kodutehnika läbimüük – kuni 30%. "Müügikasvu on näha kõigis tootekategooriates," ütles ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 15:26
Ettevõtte ostu-müügitehingu kaalukeeleks saab üks kindel raport
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele