LHV analüütikud Shana Vida Gavron ja Kristo Oidermaa ootavad kolmanda kvartali lõppedes Leedu rõivajaekaubandusketilt Aprangalt käibehoiatust, kuna siiani on käibekasv olnud oodatust pidevalt palju tugevam.
Apranga selle aasta käibe-eesmärk on 461,8 mln litti.
„Viimasel kahel aastal on Apranga tunduvalt suurendanud dividendi väljamakseid – 2010. aasta dividendi väljamaksekordaja oli 103,6% ja eelmisel aastal 82,4%. Kõrged väljamaksekordajad olid tingitud vähestest investeeringutest, kuid samal ajal oli Apranga rahavoog äritegevusest tõusval järjel,“ kirjutasid analüütikud. „Kuigi Apranga jätkab poodide võrgustikku raha paigutamisega, usume, et ettevõte on samal ajal ka valmis jätkama kõrgete dividendi väljamaksetega, kuivõrd juba Balti jaemüügituru suurus seab kapitaliinvesteeringutele oma piirangu.“
2012. aastast edaspidi ootame Aprangalt, et kasumist makstakse 75% investoritele dividendideks, mis teeks praeguse turuhinna juures 2012. aasta ennustatavaks dividenditootluseks 8%, teatas pank. Arvestades, et tegu on üle 20%-list müügitulude kasvu näitava ettevõttega, võib seda pidada küllaltkiatraktiivseks tulususeks.
Ettevõtte head senised tulemused ja ootuste kergitamine pani LHVd tõstma aktsia õiglase väärtuse vahemikku seniselt 2,05-2,25 eurolt 2,25-2,45 eurole. Aktsia soovituseks jäeti jätkuvalt „Osta“.
Seotud lood
Leedu rõivajaekaupmehe Apranga II kvartali puhaskasum kasvas aastaga 50,5 protsenti, kaheksale miljonile litile ehk 2,3 miljonile eurole, teatas ettevõte Vilniuse börsile.
Augustis mahtus aktsiate käibe suuruse poolest esimene Leedu börsifirma Balti arvestuses alles neljandale kohale. Lätil polnud top 10-sse aga üldse asja.
Kuna Läti ja Leedu börsifirmad on avaldanud oma teise kvartali tulemused, analüüsime, mida sealt osta tasuks.
Apranga eile teatatud rekordilise kuu müügi tulemusel otsustas Swedbank tõsta aktsiasoovitust, öeldes, et firma kasvunumbrid olid väga muljetavaldavad.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.