• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 16.10.12, 11:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Louis Vuittonil müügiraskused

Maailma suurim luksuskaupade tootja LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton oli täna hommikul Pariisi börsi suurim kukkuja, kuna firma käive tegi väikseima tõusu pärast 2009. aastat.
Orgaaniline käive, mis ei arvesta valuutakõikumisi ega ülevõtmisi, kasvas kolmandas kvartalis aastatagusega võrreldes 6%, teatas LVMH eile pärast börsi sulgemist. See jäi Bloombergi küsitletud analüütikute 7% prognoosile selgelt alla.
Citigroupi analüütiku Thomas Chauvet´ sõnul oli müük pettumust valmistav kõrge marginaaliga harudes. Tema hinnangul kasvab lähiajal investorite negatiivne meelestatus luksuskaupade sektori vastu.
Alates augusti lõpust on luksuskaupade tootjatelt tulnud vastandlikke sõnumeid. Hiljuti Eestiski poe avanud Burberry Groupi sõnul on nõudlus kahanemas, seda eriti madalama hinnaga toodete puhul.
Samas Prada ja Hermes International on öelnud, et neid pole veel nõrgenev maailmamajandus mõjutanud.
LVMH sõnul kasvas firma kogukäive kolmandas kvartalis 15%, 6,9 miljardi euroni ja kinnitas enda senist 2012. aasta väljavaadet. Bloombergi küsitletud 6 analüütikut ootasid keskmiselt 6,88 miljardi eurost käivet.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele