• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 23.10.12, 18:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Yahoo majandustulemused ületasid ootusi

Yahoo! Inc.’i aktsia hind tõusis aasta kõrgeimale tasemele, kui ettevõtte uus tegevjuht Marissa Mayer tõi välja oma pöördelise strateegia, vahendas finantsuudisteagentuur Bloomberg.
Yahoo teatas eile kolmanda kvartali kasumiks 35 dollari senti aktsia kohta ja käive tõusis 2%, 1,09 miljardi dollari peale. Analüütikud ootasid keskmiselt kasumit 26 dollari senti aktsia kohta ja käibeks 1,08 miljardit dollarit.
Mayer toonitas strateegias mobiiltehnoloogia ja personaliseeritud teenuste tähtsust. Mayeri eesmärk on kasvada sellistes sektorites, nagu veebipõhine otsing, ekraanireklaam, mobiilirakendused ja sellised tooted, nagu e-kiri, sama kiiresti, kui konkurendid.
Mayer, kes on Yahoos viimase nelja aasta jooksul juba viies tegevjuht, plaanib keskenduda väikestele ülevõtmistele, mis jäävad alla 100 miljoni dollari ja propageerida töötajate rotatsiooni, selle asemel, et neid vallandada.
Yahoo aktsia hind oli USA kauplemispäeva alguse poole tõusnud 6,12%, 16,73.
Autor: Teele Liblik

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele