• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 11.12.12, 20:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Obama on USA väikefirmadele halvem kui Lehmani krahh?

Täna National Federation of Independent Business'i (NFIB) poolt avaldatud USA väikeettevõtjate ootus järgnevaks kuueks kuuks näitas peale Obama tagasivalimist suuremat langust kui pärast Lehman Brothersi krahhi.
Novembris langes NFIB väikeettevõtjate indeks 37 punkti. See on kaks korda rohkem kui 2008. aasta oktoobris, kui peale Lehmani Brothersi kokkukukkumist langes indeks ainult 18 punkti, kirjutas Marketwatch.
Peale Lehmani krahhi rõõmustasid paljud väikeettevõtjad selle üles, et USA rahandusminister Hank Paulson otsustas Lehmani mitte päästa, hoides sellega maksumaksja raha. Paraku aga alahinnati, missugust mõju võib Lehmani krahh endaga kaasa tuua. Seevastu praegu ei ole väikeettevõtjad mures ainult Obama, vaid läheneva fiskaalkuristiku pärast.
Läbi ajaloo on NFIB olnud üpris korralik indikaator USA majanduse kohta ning seega ei saa nendest andmetest nii lihtsalt mööda vaadata.
„Fiskaalkuristik ja lubadus tõsta tervishoiukulutusi ning kehtestada uusi regulatsioone, on viinud ettevõtjate kindlustunde langusse,” ütles NFIB peaökonomist Bill Dunkelberg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele