• OMX Baltic0,04%275,6
  • OMX Riga−0,59%885,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 745,6
  • OMX Vilnius0,13%1 043,9
  • S&P 500−0,02%5 841,47
  • DOW 300,37%43 239,05
  • Nasdaq 0,04%18 373,61
  • FTSE 1000,67%8 385,13
  • Nikkei 2250,15%38 968,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic0,04%275,6
  • OMX Riga−0,59%885,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 745,6
  • OMX Vilnius0,13%1 043,9
  • S&P 500−0,02%5 841,47
  • DOW 300,37%43 239,05
  • Nasdaq 0,04%18 373,61
  • FTSE 1000,67%8 385,13
  • Nikkei 2250,15%38 968,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 19.12.12, 15:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebiportaal Motors24 vahetas omanikku

FCR Media Holding OÜ ostis mootorsõidukite ostu-müügi kuulutusi vahendava portaali motors24.ee.
Veebiportaali uue omaniku, nii Eestis kui mujal Euroopas info- ja reklaamiteenust pakkuva kontserni FCR Media grupi juhi Jon Martinseni sõnul on Motors24 oma elujõulisust aastate jooksul tõestanud ning antud tehing on vääriliseks täienduseks nende veebitoodete portfellile.
"Meie prioriteet on portaali sisu ja teenuste edasiarendamine, laienemine ning uue kasutajamugavuse loomine," rääkis ta ning lisas, et antud tehing on osa ettevõtte pikaajalisest turundusstrateegiast. "FCR Media eesmärk on saada turu parimaks reklaamipartneriks väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele," lisas Martinsen.
Motors24-l on iganädalaselt ligikaudu 50 000 kasutajat ning rohkem kui 10 000 mootorsõiduki ostu- ja müügikuulutuse. "Üheks konkurentsieeliseks on kindlasti ka Motors24 omatoodang, mille hulka kuuluvad rohked moto- ja tehnikateemalised saated ja klipid," lisas Martinsen.
FCR Media koondab info- ja reklaamiteenust pakkuvaid ettevõtteid Eestis, Lätis, Leedus, Iirimaal, Tšehhis ja Slovakkias. Kontserni aastakäive on 50 miljonit eurot ja selles töötab ligi 1000 inimest. FRC Media tootevalik sisaldab veebi-, mobiili- ja trükimeediaga seotud turundusmeetmeid ning muid reklaamilahendusi väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Eestis esindab kontserni FCR Media AS, millele kuuluvad järgmised kaubamärgid: 1182, 1188, ee.ee, EkspressKontakt, Ärikataloog, Delovoi Spravotsnik, Export Directory, Travel Estonia ja Outdoor. Lisaks pakub FRC Media AS müügiteenust Delfi Otsingule ning on ainus Google Adwords-i ametlik Premium Partner Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 08:00
Ehitusekspertiisi ja järelevalve teostamine säästab aega, närve ja rahakotti
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele