Maailma suurim sporditarvete tootja Nike teatas teise kvartali kasumist, mis ületas analüütikute ootusi tänu Põhja-Ameerika tugevale müügile ning kontrolli all turunduskuludele.
Jättes välja müüdud ja müügis oleva Umbro ja Cole Haan brändidelt saadud 137 miljoni dollarilise kahjum,i teenis Nike 1,14 dollarit aktsia kohta, vahendab Bloomberg. Analüütikud ootasid keskmiselt 1 dollarit aktsia kohta.
Kuigi osadel välisturgudel on müük langenud, siis firma suurim turg ehk Põhja-Ameerika on jätkuvalt tugev. Aastaga kasvas käive selles regioonis 17% ning trend peaks jätkuma, sest detsembri-aprilli perioodi tellimused on 14% edestamas mulluseid numbreid.
"Põhja-Ameerika paistab tugev," ütles Susquehanna Financial Groupi analüütik Chris Svezia. Tema sõnul kulutas Nike turundusele sama palju kui möödunud aastal, mis aitas prognoose ületada.
Nike'i aktsia tõusis järelturul pärast tulemuste avalikustamist 4,7%, 103,70 dollarini. See aitas aktsia 2012. aasta lõikes taas plussi, täpsemalt 2,7%.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Kui Nike suutis varem Hiinas uute poodide avamisega loota keskklassi poodlejatele, siis nüüd on sporditarvete ettevõte kaotamas turuosa konkurentidele Adidasele ja Hennes & Mauritzile, vahendas Bloomberg.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.