• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 27.12.12, 12:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristjan Kitvelist saab rahandusministeeriumi asekantsler

Rahandusministeeriumi tugiteenuseid asub alates 3. jaanuarist juhtima senine EASi juhatuse liige Kristjan Kitvel, kes valiti ametisse avaliku konkursiga.
„Olulisim, mis mind motiveeris avalikku sektorisse tööle tulemisel, on soov anda panus riigi arengusse. Annan parima, et minu juhtimisel toetavad tugiteenuste osakonnad senisest veelgi tõhusamalt rahandusministeeriumi põhitegevusi,“  ütles Kitvel.
Kitvel on sündinud 1971. aastal. Tal on Tallinna Tehnikaülikoolist  majandusteaduskonna majandusanalüüsi ja raamatupidamise magistrikraad. Viimati 2008–12 töötas Kitvel Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse juhatuse liikmena, kus tema vastutusvaldkond oli tugiüksused.
Kitvel on töötanud ka sihtasutuse KredEx finantsjuhina, samuti Nordea Finance Estonias, Euroopa Komisjoni delegatsioonis Eestis, Maailmapanga Tallinna esinduses ja ASis Microlink.
Tugitegevuste asekantsleri alla kuuluvad rahandusministeeriumi haldus-, õigus-, personali-, finants- ja arendusosakonnad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele