• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,4%5 296,85
  • DOW 30−1,17%39 205,89
  • Nasdaq 0,23%16 345,21
  • FTSE 100−0,11%8 266,31
  • Nikkei 2251,35%34 377,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,4%5 296,85
  • DOW 30−1,17%39 205,89
  • Nasdaq 0,23%16 345,21
  • FTSE 100−0,11%8 266,31
  • Nikkei 2251,35%34 377,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • 28.12.12, 15:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Streik muudab reisijad murelikuks

Turismifirmade liidu presidendi Sven Lõokese sõnul on Estonian Airi kliendid mures ega julge piletit pikalt ette osta.
Klient jätab pigem Lõokese sõnul pikalt ette tehtud reisiotsused tegemata ja ostab pileti kuu või kaks nädalat ette. See on Lõokese hinnangul kehv trend – kaks nädalat ette on piletihinnad kõrgemad. Samas saame aru kliendi murest, kes ei julge pikalt reisiotsuseid ette teha.
“Loomulikult me näeme seda, et pikalt piletite ette ostmine on vähenenud. See ei ole positiivne trend Estonian Airi jaoks,” ütles Lõokene.
Streik võib tuua lisakulutusi. “Kui streik tuleb, siis need reisijad, kellel on reisikindlustus, mis katab ka streigid – see on küll kallim –, ei kannata. Neile, kellel on tavakindlustus, jäävad lisakulutused endi kanda. Kui ta on sihtkohas ja peab kaks-kolm ööd kauem veetma, siis tuleb majutus tal endal maksta,” sõnas Lõokene.
Lõokene tõdes, et Estonian Airi ümber on lähiajal olnud väga palju negatiivset. “Ma arvan, et ega see Estonian Airile head tee. Samamoodi arvan, et lendurite nõudmised on tänases situatsioonis ebareaalsed. Tegelikkuses nad ei tohiks endale sellist streiki lubada,” sõnas Lõokene.
Nii nagu kõiki Eesti lendajaid, mõjutab Estonian Airi olukord Lõokese sõnul ka turismifirmasid. “Sest kui meil varem olid otseühendused päris suure hulga Euroopa linnadega, siis nüüd on neid jäänud vähemaks. Ja on jäänud ka sagedusi vähemaks. See tähendab, et reisijatel on vähem alternative. Reisikonsultandi töö on muutunud keerulisemaks,” sõnas Lõokene.
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele