Antalis ASi tegevjuht Külli Meister sõnas, et mõistab Estonian Airis nii juhtkonda kui piloote. Samas oleks otselendude puudumine tema hinnangul katastroof.
“Ma ei tea üksikasju. Kindlasti on juhtkonnal omad põhjused, miks nad neid otsuseid on teinud, ja kindlasti mõistan ma ka piloote. Aga, mis iganes põhjus see on – see on väga suur katastroof Eestile, kui meil ei ole oma lennufirmat ja otselende,” sõnas Meister.
Meister lisas, et raskeks on lendamine muutunud juba praegu. “Alles täna vaatasin üht võimalust lendamiseks. Varem sai sinna otse, aga täna sinna Estonian Airiga ei saa. See on rahvuslik katastroof, kui meil ei ole otselende siia lähemale Euroopassegi. Aeg, mis kulub lendamise peale, on kohutav, “ tõdes Meister.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Estonian Airi juhatus ja piloodid istusid lõpuks läbirääkimistelaua taha ja loodavad sõlmida kokkuleppe.
BNS Groupi tegevjuht Markus Nisula sõnas, et toetab streigivaidluses nii Estonian Airi juhtkonda kui piloote ja loodab, et leitakse lahendus.
Estonian Airi juht Jan Palmer ja liinilendurite assotsiatsiooni juht Rauno Menning avaldasid "Terevisioonis" veendumust, et firma nõukogu kinnitab täna osapoolte vaidluse objektiks olnud kollektiivleppe, edastab ERR.
Riikliku lepitaja kohusetäitja Henn Pärn sõnas, et on korduvalt kutsunud Estonian Airi piloote kohtumisele. Piloodid kohale ei ole ilmunud.
Viimase kümnendi jooksul on tubakasektori muutused olnud üsna dramaatilised. „Mis tähendab, et järgmise 10-15 aasta jooksul kaovad sigaretid ja need asendatakse teaduspõhiste alternatiividega neile, kes otsustavad suitsetamisega jätkata,“ ütles Philip Morrise välissuhete juht Kai Tammist. Sama moodi on muutunud ootused personalile, otsustavaks on saanud õigete hoiakute evimine.