USAs võtab McDonalds ette menüü vähendamise. Näiteks lendab sealt välja neljadollariline ja 820kaloriline Anguse burger ning palju muudki, vahendab Bloomberg.
McDonalds on suurendanud menüüd 2007. aastast 70% võrra, 145 nimetuseni.
"Oleme jõudnud punkti, kus meie tegevus on katki ja selle põhjuseks on menüü keerukus," ütles McDonaldsi müügikoha endine omanik ja San Diagos asuva restoranifrantsiisi konsultant Richard Adams. "Nad ei suuda enam piisavalt kiiresti toitu valmistada."
"Lisame menüüsse ja võtame sealt pidevalt asju välja," ütles McDonaldsi pressiesindaja Danya Proud. "See ei ole McDonaldsi jaoks mdiagi uut. Me oleme seda aastakümneid teinud."
McDonaldsi juhatuse esimees Dan Thompson püüab elavdada USA vähemalt 13 kuud avatud olnud müügikohtades müüki, mis langes I kvartalis 1,2%. Pilt on aprillis paranenud, kus samade restoranide müük kasvas 0,7%.
Ettevõtte esimese kvartali puhaskasumiks tuli 1,27 miljardit dollarit 6,61miljardilise käibe juures, mis näitasid aastaga vähest muutust.
Datassentiali andmeil on McDonalds lisanud menüüsse alates 2007. aastast 60 nimetust. Kasvav keerukus on aeglustanud teenuse osutamist ketis, mis nimetab end kiirtoitlustusäriks. 14 100 kohas USAs müüv McDonalds katsetab uut tellimissüsteemi ning muudab läbisõiduteed kaherajalisteks, et kiirendada teenindust, kuid sellest ei pruugi piisata.
Näiteks McWrapide valmistamine võtab aega 60 sekundit ja on väga tööjõumahukas.
Keskmiselt kulus klientidel mullu ligi 189 sekundit läbisõidule võrreldes 2011. aasta 184 sekundi ja 2007. aasta 167 sekundiga. Wendy's ja Taco Bellis teenindatakse kiiremini ehk vastavalt 130 ja 150 sekundiga. Veel aeglasem on Burger King, kus läbisõiduks kulub 201 sekundit.
Seotud lood
Ameerika Ühendriikide kiirtoidukettide tuhanded töötajad alustasid streiki, nõudes tunnipalgaks 15 dollarit, vahendas Bloomberg.
McDonald'si teatel tõusis ettevõtte mai ülemaailmne võrreldav müük 2,6%, kui firma laiendas hilisõhtuse menüü valikut ja täiendas olemasolevaid pakkumisi, vahendas Reuters.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.