Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Peugeot Citroeni poole aasta müük vähenes
Autokontsern PSA Peugeot Citroen teatas aasta esimese poole müügilanguseks 9,8%, tuues põhjuseks koduregiooni nõudluse vähenemist, vahendas Bloomberg.
Kontserni aasta esimese poole tarned kukkusid mulluselt 1,62 miljonilt sõidukilt 1,46 miljonini. Peugeot'de müük kukkus 15% ehk 808 000 masinani ja Citroenil vähenes müük 1,7% ehk 653 000 autoni.
"Meie eesmärgiks on tänavu parem aasta teine pool kui mullu," ütles Peugeot' juht Maxime Picat. "See saab olema väljakutse, kuid me peaksime olema suutelised selle saavutamiseks nende mudelitega, mis meid ees ootavad," lisas Picat, kes prognoosib Euroopa autoturule käesoleval aastal 5%-list langust.
Väljaspool Euroopat moodustas Peugeot' kogumüügist 43% tarneid ning Citroenil oli vastav näitaja 39%, mis oli mõlema margi jaoks 8%-line kasv.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.