Autokontsern PSA Peugeot Citroen teatas aasta esimese poole müügilanguseks 9,8%, tuues põhjuseks koduregiooni nõudluse vähenemist, vahendas Bloomberg.
Kontserni aasta esimese poole tarned kukkusid mulluselt 1,62 miljonilt sõidukilt 1,46 miljonini. Peugeot'de müük kukkus 15% ehk 808 000 masinani ja Citroenil vähenes müük 1,7% ehk 653 000 autoni.
"Meie eesmärgiks on tänavu parem aasta teine pool kui mullu," ütles Peugeot' juht Maxime Picat. "See saab olema väljakutse, kuid me peaksime olema suutelised selle saavutamiseks nende mudelitega, mis meid ees ootavad," lisas Picat, kes prognoosib Euroopa autoturule käesoleval aastal 5%-list langust.
Väljaspool Euroopat moodustas Peugeot' kogumüügist 43% tarneid ning Citroenil oli vastav näitaja 39%, mis oli mõlema margi jaoks 8%-line kasv.
Seotud lood
PSA Peugeot Citroen teatas, et neil ei ole plaanis aktsiapakkumist, millest üks Prantsuse meedia kirjutas, vahendab Bloomberg.
PSA Peugeot Citroen jõudis Prantsusmaa ametiühingutega kokkuleppeni, et koondada ettevõttes 17% töötajaid, vahendas Bloomberg.
Fiat SpA ja PSA Peugeot Citroen nõustusid ühiselt investeerima uue kaubiku arendusse, mida hakatakse tootma Itaalias, vahendas Bloomberg.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.