Euroopa suuruselt teise rõivaste jaekaupmehe ja peagi Eestissegi tuleva Hennes & Mauritzi juuni müük tuli analüütikute prognoositust kehvem, kuna kuu teises pooles aeglustus kasv.
Vähemalt aasta aega avatud poodides kasvas aastane müük 3%. SME Direkti küsitletud analüütikud ootasid 4,1% müügikasvu. Kuu müük oli suurim alates septembrist, kuid analüütikute jaoks ikka liiga väike, vahendab Bloomberg.
„Usume, et eelmiste kuude paranenud müügi taga võivad olla allahindlused, mis tulid pettumust valmistanud kevade ja suvehooaja müügist tingitud suurematest laovarudest,“ kirjutas Cantor Fitzgeraldi analüütik Allegra Perry.
Ettevõtte kogumüük kasvas läinud kuul 13% võrreldes 13,5% ootusega.
Juuni lõpu seisuga oli ettevõttel 2926 poodi võrreldes aastataguse 2596ga. Tänavu plaanitakse avada 350 uut poodi.
Seotud lood
Üleilmne rõivafirma Hennes & Mauritz (H&M) avab oma esimese kaupluse Eestis septembri keskel.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.