SEB privaatpanganduse strateegi Peeter Koppeli sõnul oleks Tallinna-Helsingi vahelise tunneli näol tegemist riiklikult olulise projektiga ja investeeringuga tulevikku.
Äripäev küsib täna, kas olulisem peaks olema Saaremaa sild või Tallinn-Helsingi tunnel.
"Saaremaa sild on regionaalpoliitika. Olgem ausad – pigem riiklikul tasandil selline „nii tore oleks ju“ asi, mis teeb küll mõne inimese väga õnnelikuks, kuid on oma olemuselt käsitletav kulu, mitte investeeringuna. Andku nüüd saarlased mulle andeks," märkis Koppel ja lisas, et Helsingi-Tallinna tunnel on aga teoreetiliselt toru, mille kaudu saaks konvergents endise Ida-Euroopa riigi ja Lääne-Euroopa ühe pailapse vahel mõneks ajaks taas hoo sisse.
"Teoreetiliselt tekiks ühendatud anumad, kus nö. raha tase anumas ühtlustuks. Seega riiklikul tasandil oluline projekt. Ettevaatava majanduspoliitika komponent. Investeering. Samas mina ei pea isiklikult emma—kumma realiseerumist nähtavas tulevikus just kuigi reaalseks. Samas muidugi iial ei või teada – keegi võiks ju öelda, et võtaks Saarema silla ehitamiseks kohe ja korralikult laenu. See läheks ju päris kenasti praegusesse „aga võtaks laenu“ ja „investeeriks“ diskursusesse," lisas Koppel.
Seotud lood
Soome suurim päevaleht Helsingin Sanomat kiitis oma juhtkirjas mõtet minna edasi Tallinn-Helsingi vahelise tunneli ideega.
Advokaadibüroo Soraineni vanempartneri Aku Soraineni sõnul oleks Eesti majandusele Tallinn-Helsingi tunnelist või Saaremaa sillast rohkem kasu Tallinna avaliku transpordi arendamine.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.