Soome suurim päevaleht Helsingin Sanomat kiitis oma juhtkirjas mõtet minna edasi Tallinn-Helsingi vahelise tunneli ideega.
Inglise kanali all kulgev Suurbritanniat ja Prantsusmaad ühendav tunnel on 20 aastat pärast avamist lõpuks näitamas kasumlikkust, nii reisijate- kui veosenumbrid on rekordilised. Londoni, Pariisi ja Brüsseli vahel veab reisijaid Eurostari rong, mis paari aasta pärast saab ka esimese konkurendi, Deutsche Bahni.
Soomes tasub tunneliliiklust jälgida eriti tähelepanelikult seetõttu, et ka Soome on peaaegu saar, kirjutab ajaleht. Helsingi ja Tallinna vaheline tunnel parandaks transpordiühendust tunduvalt ja vähendaks sõltuvust lennuliiklusest. Odav tunneli ehitamine poleks, kuid kõiki eeliseid ei saa mõõta rahas, kirjutab Soome juhtiv päevaleht.
Tunneli ehitamisest on mõlemal pool Soome lahte räägitud aastaid,
viimati tõstis teema jõuliselt investeerimispankur Joakim Helenius Äriplaani konverentsil, kes leidis, et juhul, kui õnnestuks saada ehituseks mingi osa ELi abi, oleks tunneli maksumus mõlemale riigile jõukohane ja tunnelist tulev lisaväärtus kõrge.
Autor: 1321-aripaev
Seotud lood
SEB privaatpanganduse strateegi Peeter Koppeli sõnul oleks Tallinna-Helsingi vahelise tunneli näol tegemist riiklikult olulise projektiga ja investeeringuga tulevikku.
Küllap saab Helsingi-Tallinna tunnel kunagi ka olema. Usun, et enne, kui Saaremaa sild, pakub välja ettevõtja ja investor Jüri Mõis.
Pikalt ulmeprojektiks peetud Helsingi ja Tallinna vahelise silla või tunneli ehituses kuulutatakse homme välja hange.
Me ei tea, mis on selle linnapea või peaministri nimi, kes võiks kolmekümne või neljakümne aasta pärast rutata tunneli avamisel linti läbi lõikama, kirjutab tuleviku-uuringute instituudi direktor Erik Terk.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.