• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 30.09.13, 19:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple tõukas Coca-Cola maailma väärtuslikuma brändi kohalt

Apple sai täna maailma kõike väärtuslikuma brändi tiitli omanikuks, võttes tiitli üle Coca-Colalt, mis on 13 aastat tipus püsinud.
Karastusjookide hiiglane kukkus Interbrandi uuringu kohaselt sellel aastal kolmandale kohale, jäädes hulgaliselt erinevaid kriteeriume sisaldavas uuringus tahapoole Apple’ist ja Google’ist.
Interbrand  märkis  Apple’i edu põhjuseks “jumaldavate fännide” rohkust, kaubamärgi kõrget esteetilist standardit ja tugevat meeskonda, mille taga seisab ettevõtte tegevjuht, Tim Cook.
“Apple’ist sai 2012. aastal kõigi aegade kõige väärtuslikum firma. Tippväärtus ei jäänud küll püsima, kuid brändi toodete populaarsus on jätkuvalt ülisuur,” märkis konsultatsioonifirma.
Lisaks Coca-Colale on top 10 hulgas veel vaid üks joogi-ja toiduettevõte – McDonalds, mis platseerus 7. kohale. Nimekirjas domineerivad top 10 hulgas veel tehnoloogiaettevõtted nagu IBM, Microsoft, GE, Samsung ning Intel.
Hoolimata esikohalt kukkumisest, mida Coca-Cola on hoidnud alates uuringu algusest 2000. aastal, märkis Interbrand, et bränd on jätkuvalt maailma kõige äratuntavaim kaubamärk. Märkimist väärib fakt, et Coca-Cola on oma Facebooki lehel saanud 73,3 miljonit fänni, samas kui Apple’il on kõigest tagasihoidlikud 1,4 miljonit meeldimist.

Seotud lood

Uudised
  • 30.09.13, 10:58
Nokia kaubamärk pingereas suur kukkuja
Nokia kaubamärk on Interbrandi koostatud maailma kaubamärkide värskes pingereas põrunud läinud aasta 19. kohalt tänavu 57. kohale, kirjutab Kauppalehti.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele