Apple sai täna maailma kõike väärtuslikuma brändi tiitli omanikuks, võttes tiitli üle Coca-Colalt, mis on 13 aastat tipus püsinud.
Karastusjookide hiiglane kukkus Interbrandi uuringu kohaselt sellel aastal kolmandale kohale, jäädes hulgaliselt erinevaid kriteeriume sisaldavas uuringus tahapoole Apple’ist ja Google’ist.
Interbrand märkis Apple’i edu põhjuseks “jumaldavate fännide” rohkust, kaubamärgi kõrget esteetilist standardit ja tugevat meeskonda, mille taga seisab ettevõtte tegevjuht, Tim Cook.
“Apple’ist sai 2012. aastal kõigi aegade kõige väärtuslikum firma. Tippväärtus ei jäänud küll püsima, kuid brändi toodete populaarsus on jätkuvalt ülisuur,” märkis konsultatsioonifirma.
Lisaks Coca-Colale on top 10 hulgas veel vaid üks joogi-ja toiduettevõte – McDonalds, mis platseerus 7. kohale. Nimekirjas domineerivad top 10 hulgas veel tehnoloogiaettevõtted nagu IBM, Microsoft, GE, Samsung ning Intel.
Hoolimata esikohalt kukkumisest, mida Coca-Cola on hoidnud alates uuringu algusest 2000. aastal, märkis Interbrand, et bränd on jätkuvalt maailma kõige äratuntavaim kaubamärk. Märkimist väärib fakt, et Coca-Cola on oma Facebooki lehel saanud 73,3 miljonit fänni, samas kui Apple’il on kõigest tagasihoidlikud 1,4 miljonit meeldimist.
Seotud lood
Nokia kaubamärk on Interbrandi koostatud maailma kaubamärkide värskes pingereas põrunud läinud aasta 19. kohalt tänavu 57. kohale, kirjutab Kauppalehti.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.