• OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,83%5 949,91
  • DOW 301,65%43 221,55
  • Nasdaq 2,45%19 511,23
  • FTSE 1001,21%8 301,13
  • Nikkei 2250,17%38 509,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,4
  • OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,83%5 949,91
  • DOW 301,65%43 221,55
  • Nasdaq 2,45%19 511,23
  • FTSE 1001,21%8 301,13
  • Nikkei 2250,17%38 509,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,4
  • 30.09.13, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia kaubamärk pingereas suur kukkuja

Nokia kaubamärk on Interbrandi koostatud maailma kaubamärkide värskes pingereas põrunud läinud aasta 19. kohalt tänavu 57. kohale, kirjutab Kauppalehti.
Kaubamärgi väärtusest on Interbrandi hinnangul aastaga haihtunud 65%.
Maailma kõige väärtuslikumaks kaubamärgiks kerkis Apple, millele järgneb Google.
Kolmandal kohal on Coca-Cola, mis varem troonis kolmteist aastast järjest pingerea tipus.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 22.10.13, 11:45
Nokia esitles tahvelarvutit ja uusi telefone
Nokia esitles täna Abu Dhabis oma esimest tahvelarvutit Lumia 2520 ning uusi Asha ning Lumia telefone.
Börsiuudised
  • 29.10.13, 08:43
Päev börsil: Nokia teatab tulemused
Täna teatab kolmanda kvartali tulemused Nokia, millele analüütikud prognoosivad nullkasumit. Eelmine aasta samal ajal teatas Nokia 576 miljoni euro suurusest kahjumist.
Börsiuudised
  • 30.09.13, 19:06
Apple tõukas Coca-Cola maailma väärtuslikuma brändi kohalt
Apple sai täna maailma kõike väärtuslikuma brändi tiitli omanikuks, võttes tiitli üle Coca-Colalt, mis on 13 aastat tipus püsinud.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele