• OMX Baltic0,33%302,3
  • OMX Riga−0,15%878,59
  • OMX Tallinn−0,9%1 912,53
  • OMX Vilnius0,4%1 175,8
  • S&P 500−0,5%5 983,25
  • DOW 300,08%43 461,21
  • Nasdaq −1,21%19 286,93
  • FTSE 1000,44%8 696,72
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%90,88
  • OMX Baltic0,33%302,3
  • OMX Riga−0,15%878,59
  • OMX Tallinn−0,9%1 912,53
  • OMX Vilnius0,4%1 175,8
  • S&P 500−0,5%5 983,25
  • DOW 300,08%43 461,21
  • Nasdaq −1,21%19 286,93
  • FTSE 1000,44%8 696,72
  • Nikkei 225−1,39%38 237,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%90,88
  • 30.09.13, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia kaubamärk pingereas suur kukkuja

Nokia kaubamärk on Interbrandi koostatud maailma kaubamärkide värskes pingereas põrunud läinud aasta 19. kohalt tänavu 57. kohale, kirjutab Kauppalehti.
Kaubamärgi väärtusest on Interbrandi hinnangul aastaga haihtunud 65%.
Maailma kõige väärtuslikumaks kaubamärgiks kerkis Apple, millele järgneb Google.
Kolmandal kohal on Coca-Cola, mis varem troonis kolmteist aastast järjest pingerea tipus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele