Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
FOTO: Eesti edukam idufirma teeb kahemõttelist reklaami
Pankade silmis pind ehk soodsaid rahaülekandeid võimaldav idufirma Transferwise reklaamib oma teenuseid Londonis sellise kelmika plakatiga.
"Meie postrit nähes võid käituda ülemeelikult. Tee sellest pilti. Palu, et sinust tehakse sellega pilti. Peata võõraid ja pane nad vaatama. Räägi neile meie väikesest revolutsioonist ja selgita, miks see meile kõigile hea on," kutsub ettevõte üles oma Facebooki lehel.
Ajakiri Management Today valis kuu parimaks idufirmaks, Skype'i esimese töötaja Taavet Hinrikuse ja Kristo Käärmanni loodud pankadest soodsamaid rahaülekandeid võimaldav Transferwise.
Ülisoodsaid rahaülekandeid pakkuv Eesti idufirma Transferwise võib heal juhul jõuda paari kuu jooksul oma teenusega ka USA turule, kirjutab sotsiaalmeedia uudistele spetsialiseerunud mashable.com.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.