Ukrainas kaubanduskeskuseäri ajava Eesti ühe rikkama inimese Hillar Tederi vaidlus Ukraina äripartneriga kogub uusi tuure ning kaasatud on ka poliitikud.
"Asi ei lähe poliitiliseks, tehaksegi selliseid kirju ning kirjad saadetaksegi, kas peaministrile või presidendile," selgitas Teder.
Umbes kuu tagasi pöördus Teder Ukraina valitsuse poole sõnumiga, et tal on abi vaja, kuna tema äripartner kaubanduskeskuses SkyMall segab keskuse emafirma likvideerimist. SkyMalli emafirma asub Küprosel.
Partner tegi aga tagasi. Nimelt saatis Tederi äripartner Andrey Adamovsky 24. oktoobril kirja Eesti peaministrile ja presidendile abi saamiseks. "Olin väga üllatunud, kui kuulsin Ukraina peaministrilt Viktor Janukovitsilt, et Eesti valitsus on taotlenud diplomaatilist abi Eesti rikkamale inimesele Hillar Tederile," selgitas Adamovsky oma kirjas.
Peaminister Andrus Ansipi sõnul ei hakka ta ärivaidlusesse sekkuma, küll aga kaitseb Eesti ettevõtete huve ning juhib tähelepanu tekkinud probleemile.
Tederi sõnul ulatub Kiievis tekkinud konflikt enam kui kolme aasta tagusesse aega. Milles vaidlus seisneb ja kuidas see alguse sai, loe pikemalt homsest Äripäevast.
Seotud lood
Eesti ühe rikkama ärimehe Hillar Tederi võitluses Ukraina äripartneriga nähakse viimase toetajana Ukraina presidendi lähikondlasi. Märtsi alguses jõudis vaidlus Ukraina peaprokuratuuri.
Sky Malli tagasisaamiseks on erakondade üks heldemaid annetajaid Hillar Teder abi palunud Eesti tipp-poliitikutelt, kuid see ei ole tulemusi andnud. Samas on ta abi saanud USA-lt
5.septembril toimus Kiievis Hillar Tederi kontrollitava Arricano Real Estate PLC pressikonverents, kus teatati, et meelelahutus- ja kaubanduskeskuse SkyMall osalus on läinud ebaseaduslikult Pivdenny pangale.
Eesti üks rikkam inimene, suurettevõtja Hillar Teder loodab Ukraina ettevõtte Arricano börsile viimisega koguda 24 mln eurot uute kinnisvaraprojektide arendamiseks. Algselt 19. augustil toimuma pidanud IPO leiab aset täna.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.