Sel nädalal koos peaminister Andrus Ansipiga Kõrgõzstanis viibiva ASi Repo Vabrikud müügiosakonna juhataja Katrin Reinaste-Parve sõnul on nad ilmselt suurim Eesti eksportöör sinna.
Tänaseks on Kõrgõzstan müügikäibe osas kasvanud Repo Vabrikute kolmandaks sihtmaaks Soome ja Rootsi järel. Sel aastal müüb Repo Vabrikud Kõrgõzstani oma tooteid kuue miljoni euro eest.
"Kuna Kõrgõzstanis puudub kohalik puitplaatide tootmine ning ka metsavarusid ei ole, siis see annab meile hea võimaluse seal tegutsemiseks. Julgen öelda, et oleme täna üks suuremaid, kui mitte suurim Eesti eksportöör Kõrgõzstani suunal," kinnitas Reinaste-Parve pressiteates.
Repo Vabrikud pööras oma pilgu Kõrgõzstani poole juba 2007. aastal. Aastas läheb Eestist sinna umbes 500 vagunit Repo Vabrikute mööbliplaati.
Reinaste-Parve sõnul liitus ta kaubanduskoja äridelegatsiooniga, et kasutada võimalust järjekordseks kohtumiseks ettevõtte klientidega. "Taolised kõrgetasemelised visiidid näitavad ka kohalikele ettevõtjatele, et sealne turg on Eesti jaoks oluline ning peame nendega suhete arendamist tähtsaks," märkis ta.
"Täna toimus kaubanduskojas ümarlaud, kus tutvusin ka uute potentsiaalsete klientidega, kellega on mul juba reedeks kohtumised kokku lepitud, et maad kuulata ja võimaluse korral siis koostööd alustada," lisas Reinaste-Parve.
Eesti kaubandus-tööstuskoda korraldab Kõrgõzstani visiiti koos riigikantselei, EASi, välisministeeriumi, Eesti saatkonnaga Kasahstanis ja Kõrgõzstani kaubandus-tööstuskojaga.
Peaminister Andrus
Ansipit saatev äridelegatsioon jõuab Eestisse tagasi 14. detsembril.
Seotud lood
Novembris vähenes kaupade eksport aasta varasemaga võrreldes jooksevhindades 9%, import jäi samale tasemele. Eksport langes kuuendat kuud järjest.
Täna õhtul alustab peaminister Andrus Ansip ametlikku visiiti Kõrgõzstani, kus teda saadab Eesti firmajuhtide ja ettevõjate delegatsioon.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.