Detsembris kogusid Prisma püsikliendiprogrammiga liitunud kliendid boonust 257 tuhande euro eest, mis kanti püsiklientide kontodele.
Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas ütles, et kliendid said ostudelt tagasi 10%.
Detsembri keskmine boonustase oli 4,6%. Suurim tagastatud boonussumma oli üle 400 euro.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.