Jaapani elektroonikatootja Panasonic võib enda päästmiseks vähendada veel rohkem tööjõudu ning müüa ettevõtte põhitegevusse mittekuuluvaid üksusi, ütles Panasonicu president Kazuhiro Tsuga Las Vegases tarbeelektroonika messil.
Tsuga sõnul võib Panasonic peale koondamiste vähendada ka töötajate palku, kuna viimaste aastate tihe konkurents elektroonikaturul on toonud firmale suuri kahjumeid, vahendas Reuters.
Panasonicu juhi kinnitusel plaanib ta rakendada erinevaid strateegiaid, millega loodetakse elavdada autoakude, lennukites kasutatavate meelelahutussüsteemide, päikesepaneelide ja LED valgustite müüki.
Jaapani osakaal maailma lameekraaniga televiisorite turul on alates 2010. aasta 41 protsendilt langenud 31%ni, näitavad Jaapani Elektroonika ja Infotehnoloogia Tööstuse Assotsiatsiooni andmed.
Tsuga avalikustab Panasonicu ellujäämiskava märtsi lõpuks, kuid praeguseks on teada, et 88 äriüksusest jääb järele 56.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Telerite ja elektroonikaga suuri kahjumeid teeniv Panasonic näeb leevendust vastupidavas Toughbookis, mida kasutab USA politsei.
Panasonic suutis neljandas kvartalis kasumi teenida, kuna firma on äritegevust ümber korraldamas nii, et kahjumeid teenivalt televiisoriüksuselt on keskendutud rohkem majapidamisseadmetele, patareidele ja muudele tarbijatega mitteseotud elektroonikaseadmetele.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.