• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,44
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,44
  • 10.01.13, 09:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Dividendide TOP: naisi varasemast rohkem

Äripäeva uue dividendivõtjate edetabeli esisaja hulgas on tunduvalt rohkem naisi kui kahel eelmisel aastal.
2011. aastal oma ettevõtetest raha välja võtnute esisajas on tervelt 13 naist, samal ajal kui 2010. aastal oli neid vaid kolm ja 2009. aastal neli.
Naiste arvu kasvule aitasid kaasa lahkunud telekomiettevõtja Mihhail Didõki pärijad Larissa Didõk, Maia Moppel ja Alissa Didõk-Riikjärv, kes on OÜst Contrend välja võtnud igaüks 867 000 eurot. Sellega platseeruvad nad 23.-25. kohale, olles uues TOPis naistest esimesed.
2009. aasta dividendide topis oli naistest esimene 2.-4. kohta jagav MSI Grupi üks suuromanikest Ljudmila Kanepe 2,24 miljoni eurose väljamaksega.
2010. aasta topis platseerus esimese naisena kontserni A&G üks omanikke Aili Allmäe 848 000 euro väljavõtmisega 22. kohale.
Äripäeva värske Dividendide TOP ilmub sel reedel paberlehe vahel.

Seotud lood

Uudised
  • 08.01.13, 09:07
VIDEO: jõukaks musta pesu pesemisega
Reedel ilmuvas Dividendide TOPis 72. kohal oleva Eve Koppeli pesumaja Saarmas töötab edukalt juba üle kahekümne aasta.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele