Miks peaks otsima uusi töötajaid oma ettevõttesse sotsiaalmeedia kaudu? Sellele küsimusele annab Personali Praktiku uues numbris peatoimetaja Kristi Mikiver lihtsa vastuse – seal on kandidaadid.
Sotsiaalmeedias värbamisel tuuakse Mikiveri sõnul tavapäraselt välja kaheksa tegurit. Kogu tegevuse tuum on ettevõtte karjäärileht sotsiaalmeedias ning sellega seostatakse kogu ülejäänud tegevus, mille hulka kuulub näiteks tööandja maine, talendi kommuunid, vabade ametikohtade info, värbamiskuulutused, töötajate tehtud viited, mobiiltelefoni "sõbralik" leht ja ATS integratsioon.
Sotsiaalmeedias värbamise ajalugu pole veel väga pikk, kuid Mikiveri hinnangul võib siin juba suunamuutuseid täheldada: näiteks CV sellisel kujul kui praegu arvatavasti kaob. Kui ei kao, siis vähemalt teiseneb olulisel määral.
Loe artiklit edasi ajakirja Personali Praktik värskest numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka
veebis.
Autor: Kaire Uusen, Indrek Kald
Seotud lood
Ehkki Etioopia on riik, kus enamik vireleb vaesuses, ei jää ehituses või kinnisvaraarenduses tegutsejate ning juristide teenistus sugugi Euroopa mastaapidele alla. Nupukamad neist elavad lausa kuninglikult.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.