Hiina esirikkur Zong Qinghoule kuuluv joogitootja Hangzhou Wahaha Group sõlmis Inglismaa vutiklubi Manchester Unitediga kolmeaastase sponsorlepingu.
Pudelivett, mahlu ja teed müüva Wahaha suuromaniku Qinghou vara väärtuseks hinnatakse 16,6 miljardit dollarit, mille alusel on ta rikkuselt teine hiinlane, kirjutab uudisteagentuur Bloomberg.
Sponsorlepingu käigus saab Wahaha teha Hiinas reklaami on Qili nimelisele joogile.
Samas sõlmis jalgpalliklubi ka kolmeaastase sponsorlepingu China Construction Bankiga, mis võib Hiinas lasta välja Manchester United brändiga krediitkaarte.
Hoolimata sellest, et tehingute hinda ei avalikustatud, rallis Manchester Unitedi aktsia New Yorgi börsil eile 5,2%, mis on väärtpaberi suurim päevane tõus pärast möödunud aasta 8. augusti börsidebüüti.
Seotud lood
Varahaldusettevõte BlackRock ostis eelmisel aastal enam kui kaheksaprotsendilise osaluse Inglismaa jalgpalliklubis Manchester United.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.