• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,16%38 412,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,03
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,16%38 412,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,03
  • 25.01.13, 22:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pampersi, Gillette'i, Tide'i omanik sähvatas

Maailma suurim kodumajapidamistarvete tootja Procter & Gamble näitas prisket kasumikasvu neljandas kvartalis tänu uuele tootevalikule ja kallimatele hindadele, andes märku, et firma on teinud enda töös kannapöörde.
Tulemused on tervitavad pärast kuid kestnud kriitikat analüütikutelt ja märkimisväärselt investorilt Bill Ackmanilt, kes süüdistas P&G juhtkonda varasemates valesammudes firmale olulistes küsimustes, vahendab Reuters.
Arieli pesupulbri ja Fairy nõudepesuvahendi omanik teenis 1,22 dollarit kasumit aktsia kohta, mis on 12 senti rohkem võrreldes eelmise aasta neljanda kvartaliga. Firma käive kasvas 22,14 miljardilt dollarilt 22,18 miljardini.
"Nad on aastaid olnud mudas kinni ning see on kui lootuskiir firmale," ütles Channing Smith, Capital Advisors Growth Fundi fondijuht. Fond hoiab 2% enda varadest P&G aktsiates.
Analüütikute tulemusi ületanud kvartal võib olla märk, et firma on suutnud enda äri ümber pöörata ning hakata taas kasvama turgudel nagu USA. Samuti loodab firma kiirendada müügikasvu arenevatel turgudel, kus müüakse pigem madalama hinnaga tooteid.
Autor: Raivo Sormunen, Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele