• OMX Baltic0,4%282,57
  • OMX Riga0,23%876,18
  • OMX Tallinn0,7%1 781,49
  • OMX Vilnius0,78%1 109,67
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,74%8 262,05
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,72
  • OMX Baltic0,4%282,57
  • OMX Riga0,23%876,18
  • OMX Tallinn0,7%1 781,49
  • OMX Vilnius0,78%1 109,67
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,74%8 262,05
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,72
  • 28.01.13, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mitte müües õnnestub paremini müüa

Esinduses võtab mind vastu lipsuga noormees. Kuulab ära, võtab auto võtmed ja kaob koos autoga.
Mõne aja pärast tuleb tagasi, äraütlev nägu ees. Lubab teha kirjaliku pakkumise. Mehe käed on roosad nagu beebi pepu, sellise kostüümiga ta auto alla küll ei roninud. Miks ei tule minuga rääkima see mees, kes tegelikult kapoti lahti tegi?
Küsin lisaküsimuse ja saan vastuseks, et ta peab selle kohta hooldusmeeste käest küsima. Milleks on vaja vahelüli, kes raiskab minu aega? Tark oleks klient läbivaatusruumi kaasa kutsuda ja arutada asja töö käigus selle mehega, kelle maniküür ei ole nii perfektne ja kelle tööriietel on ehk ka mõni õliplekk. Laske eksperdil kliendiga suhelda!
Ekspert partneriks. Kui sa ei suuda kahe minutiga kliendile väärtuspõhiselt selgitada, miks sinu pakkumine on just talle hea ja miks ta peaks kohe otsustama, siis – nägemist! Suurem osa müügist tuleb ära teha enne müüki klienti tülitamata.
Hea müügimees teab tänapäeval kliendi ärist sama palju kui klient ise. Enam ei ole võimalik raisata kliendi aega sissejuhatavateks kohtumisteks/telefonikõnedeks või suhete loomiseks. Mul ei ole mingit tahtmist müügimehega suhet luua.
Kliendikontaktiks on ainult kaks minutit, kuid selle kahe minuti ettevalmistamiseks võib olla kulunud kaks kuud. Klient ootab partneriks eksperti, kelle peamine eesmärk ei ole müüa. Usaldatakse nende inimeste soovitusi, kes tõesti väärtust loovad. Müügimees, kes ei tunne minu äri, on ette läbi kukkunud.
Klient ootab partneriks eksperti, kelle peamine eesmärk ei ole müüa. Usaldatakse nende inimeste soovitusi, kes tõesti väärtust loovad. Isegi valdkonnavõõras klient tabab ära epiteetidega ilustatud loba. Eeltöö tuleb ära teha arvutiklahve klõbistades ja mitte tüüdata klienti oma küsimuste ja sissejuhatava jutuga. Müügimees, kes ei tunne minu äri ja hakkab nõuandliku müügimudeli järgi minu vajadusi selgitama, on ette läbi kukkunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 11:33
Dubai kinnisvaraturu mull ei lõhkenud, nagu ennustati
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele