Elion loob ulatuslike rikete vältimiseks dubleeriva süsteemi, millesse investeerib enam kui 5 mln eurot kolme kuni viie aasta jooksul.
Elioni tehnoloogiadirektor Kalev Reiljan rääkis täna, et ettevõte on otsustanud kiirendada dubleeriva süsteemi loomist, mis tagaks suurte rikete puhul teenuse edastamise.
Süsteemi loomise hind kujuneb viie miljoni euro ligi. Reiljan selgitas, et tegemist on investeeringuga, mille kulu on kolme kuni viie aasta peale kokku. Raha klientide käest võtma ei hakata. „Tegemist ei ole meie jaoks väikese rahaga, me ei saa endale selliseid rikkeid lubada,” teatas Reiljan.
Elioni teenusvõrgus on kokku üle kahesaja tuhande erineva seadme, teenusvõrgus on sadu erinevaid servereid ja seadmeid, kogus sütsteem tuleb üles ehitada samal kuju, et teenuseid ümber saaks tõsta kui selleks tekib vajadus. Samuti tuleb mõlemat süsteemi värskena hoida. „Tegemist on väga töömahuka projektiga,” selgitas Reiljan.
Dubleeriva süsteemi loomise plaan on firmal olnud juba ligi aasta. Reiljan ütles, et nüüd tuleb suunata olemasolevatesse investeeringutest rohkem vahendeid, et projekt kiiremini lõpetada.
Seotud lood
Kriisi ajal üritati meile ühel õhtul helistada 60 000 korda, rääkis Elioni IT-juht Taivo Tender.
Elioni sisuteenuste juht Paul Kristjan Lilje avaldas täna sotsiaalmeedias pöördumise, milles imestab avalikkuse ja konkurentide reaktsiooni sellenädalasele ulatuslikule Elioni teenuste katkestusele.
Elion teatas oma kodulehel, et eile õhtul alanud rike on kõrvaldatud ning tekitatud kahju saab klientidele kompenseeritud.
Eesti Energia suurima äripartneri, Prantsuse taustaga masinatööstuse gigandi Alstomiga seotud pistiseafääri Lätis on segatud mitu Eesti ettevõtet ja Eestiga seotud isikut. Eesti uurimisasutused on Läti ametivendi info kogumisel ja varade konfiskeerimisel abistanud, kuid Eestis kriminaalasja algatatud pole.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.