Apranga jaanuari käive kasvas aastaga 7,6 protsenti võrreldes Baltika müügi neljaprotsendise kasvuga, teatasid ettevõtted börsile. Leedu rõivamüüja Apranga käive ulatus 12,7 miljonile eurole, Baltika oma 5,1 miljonile eurole.
Jaanuaris kasvas Eesti rõivatootja ja -müüja Baltika jaemüük Eestis eelmise aastaga võrreldes 22%, jaemüügi kasvu tõstis kuue poe lisandumine ning edukad hooaja lõpu allahindlused.
Baltika juhatuse liige Kati Kusmin selgitas, et märkimisväärse kasvu tõi mitu asjaolu: kuue Bastioni kaubamärki müüva poe lisandumine Tallinna, Tartusse ja Pärnusse ning edukas sügis-talvise hooaja lõpu allahindlus. “Varasemast kiiremini käivitus ka uue kevadhooaja kollektsiooni müük,” märkis Kusmin.
Vaba raha läheb käiku. Baltika juhatuse liige Maire Milder, kes tegeleb arenduse ja jaekontseptsiooniga, ütles, et pärast kontori müüki on ettevõttel tekkinud raha, mida investeerimiseks kasutada. “Praegu võiks öelda, et näeme juba esimesi vilju ja jätkame selle tööga,” ütles ta, lisades, et tööd on palju ja huvitavat.
Baltika jaemüük kasvas Eestis 22 protsenti, Lätis 11 protsenti ja Leedus 8 protsenti. Venemaal vähenes jaemüük 11 ja Ukrainas 10 protsenti, kuna mõlemas riigis on keskmine müügipind eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14 protsenti väiksem.
Eestis kasvas Apranga müük 23,1 protsenti, Leedus 5,9 protsenti ja Lätis 5,7 protsenti.
Apranga selle aasta käibe-eesmärk on 170,6 miljonit eurot, mida on mullusest 11,2 protsenti rohkem. Apranga plaanib tänavu avada või renoveerida 15–17 poodi. Apranga müüb 134 poes, mille müügipind on 66 300 ruutmeetrit.
Seotud lood
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.