Reklaamibüroo Vatson endised töötajad ostsid Rain Teimannilt ära Vatsoni kaubamärgi ning taaselustavad agentuuri. Uuesti alustava Vatsoni olulisemad kliendid on Triobet, Magnum ja Prike.
Ettevõtte juhatuse liikme Jüri-Franciscus Lotmani sõnul on järgnevate aastate eesmärk rajada tugev keskmise suurusega agentuur, mis pakuks tervistavat konkurentsi suurtele ennast tõestanud reklaamibüroodele.
Sisuline eelis tekib Lotmani sõnul trükireklaamikeskse struktuuriga agentuuridega võrreldes veidi teisiti üles ehitatud sisemistest protsessidest.
“Oleme selle meeskonnaga suutnud kolme aasta vältel tugevate tulemustega teenindada mitmeid juhtivaid ettevõtteid ja kaubamärke. Seejuures oleme agentuuri kasvu juhtides hoidnud mõõdukat tempot ja konservatiivset joont. Nüüd taas Vatsoni nime all jätkates võime kinnitada, et oleme tõsiseltvõetav täiesteenust osutav partner ka kõige nõudlikumale kliendile,” rääkis Lotman.
Rain Teimann ütles, et tal on väga hea meel, et soovitakse uutel alustel edasi toimetada agentuuriga, mis sai alguse juba 1994. aastal.
“Arvan, et loovus, töökultuur ning muu olemuslik saab veel suurepärasema jätku, seda enam, et agentuuri tuumiku moodustavad ju omad töötajad,” lausus Teimann.
Taasrajatud Vatsonis töötab veebruarist alates kaheksa inimest.
Seotud lood
Uuel aastal jõustuv vilepuhuja kaitse seadus hakkab töötajaid, aktsionäre ja kliente ettevõtte väärkäitumisel kaitsma, kuid siiani valitseb segadus teavituste sisuga ning valesti teavitamisel võib rikkuda ärisaladust.