• OMX Baltic0,35%282,42
  • OMX Riga−0,5%869,77
  • OMX Tallinn0,61%1 779,89
  • OMX Vilnius0,48%1 106,44
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,72%8 261
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,95
  • OMX Baltic0,35%282,42
  • OMX Riga−0,5%869,77
  • OMX Tallinn0,61%1 779,89
  • OMX Vilnius0,48%1 106,44
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,72%8 261
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,95
  • 06.02.13, 07:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Disney võlus analüütikuid numbritega

Maailma suurim meelelahutusfirma Walt Disney Co suutis Wall Streeti prognoose ületada vaatamata kehvadele filmi- ja kaabeltelevisiooni haru tulemustele.
Firma korrigeeritud kasum oli 79 senti aktsia, mis ületas Bloombergi küsitletud analüütikute 77sendist keskmist prognoosi. Disney kvartaalne käive kasvas aastaga 5,2%, 11,3 miljardi dollarini, ületades 11,2 miljardi dollarilist prognoosi.
Viimases kvartalis viidi lõpule Star Warsi õigusi omava Lucasfilmi ülevõtmine ning firma teatas, et lisaks hiljuti teatatud uuele triloogiale teeb firma veel eraldi filmid Tähesõdade tegelaste kohta.
Tulemustele aitas kaasa firma lõbustusparkide divisjon, mis kasumina teenis 577 miljonit dollarit. Haru suurendas käivet 7% jagu. Siia alla käib ka firma suhteliselt uus kruiisiäri.
Investorid võtsid tulemusi postiivselt vastu. Disney aktsia hind tõusis järelturul pärast tulemusi 3,1%, 55,98 dollarini. Firma aktsia on sel aastal tõusnud 9%.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele