Tallinki teatel otsustati jaanuaris hooldustööde kasuks, kuna siis on madalhooaeg ning vähem reisijaid.
"Otstarbekas oli planeerida hooldustööd madalhooajaks, kui on traditsiooniliselt vähem reisijaid ehk väiksem nõudlus. Nõnda lühikeseks perioodiks ei olnud mõttekas tuua liinile asenduslaeva, sest madalhooajal saab nädala vältel hakkama ka ühe laevaga antud liinil," ütles Tallink Grupi kommunikatsioonijuht Luulea Lääne. Tema sõnul mõjutasid jaanuari tulemusi ühekordsed asjaolud.
Tallink teatas eile, et vedas jaanuaris 556 813 reisijat, mis on ligi 14% vähem võrreldes eelmise aasta jaanuariga. Veetud kaubaautode maht vähenes enam kui 14% võrra 21 299 ühikuni ning veetud sõiduautode maht vähenes üle 4%, 67 327 ühikuni.
Seotud lood
Tallink Grupi aktsia on Tallinna börsil järele andnud 3,83%, liikudes 0,878 eurol. Viimati näitas laevanduskontserni aktsia päevasiseselt sellist langusnumbrit mullu 17. detsembril.
LHV teatel mõjutasid Tallinki jaanuari statistikat laevade lühiajalised prahtimised, liinide vahetamised ning muud hooajalised tööd, mida teostatakse aasta alguses.
Aktiivse väikeinvestori Stefan Anderssoni sõnul muutub sel aastal konkurentsipilt Tallinki jaoks päris palju, kuid tegemist ei ole hirmkalli aktsiaga ning dividendid on ilmselt tulemas.
Tallink Grupp vedas jaanuaris 556 813 reisijat ehk 13,6% vähem kui aasta eest. Äripäevale teadaolevalt oli viimati niivõrd suur kuine langus 2010. aasta jaanuaris, mille reisijate arv vajus 15,1%.
Uuel aastal jõustuv vilepuhuja kaitse seadus hakkab töötajaid, aktsionäre ja kliente ettevõtte väärkäitumisel kaitsma, kuid siiani valitseb segadus teavituste sisuga ning valesti teavitamisel võib rikkuda ärisaladust.