EMT hinnangul on Emori uuring Elisa tellimustöö, kus terve turu kohta on tehtud üldistus 1000–1500 inimese ütluste baasil.
Elisa avalikustas täna TNS Emori turu-uuringu tulemused, mille järgi on Elisa mobiilside eraklienditurul 34% turuosaga uus turuliider. EMT ei pea seda uuringut adekvaatseks.
"Uuringus on kolme välja toodud operaatori turuosade kogusumma 97% (Elisa 34%, EMT 32% ja Tele2 31%), mis tõenäoliselt viitab sellele, et EMT turuosa on välja toodud ilma säästubränd Diilita," viitab EMT avalike suhete juht Kaja Sepp. "Kui väljajäänud osa 3% kuulub Diilile, on EMT turuosa isegi uuringu põhjal Elisa omast suurem (35%), kuid tegelikkuses on vahed veelgi suuremad," on Sepp veendunud.
Sepa sõnul on EMT turuosa 2012. aasta tulemuste põhjal 45%. "Enne konkurentide andmete avalikustamist hindasime oma turuosaks 44%, kuid see osutus eeldatust 1% võrra suuremaks. EMT hoiab kindlalt liidripositsiooni nii lepinguliste eraklientide kui äriklientide turul," on Sepp veendunud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tele2 Eesti kommunikatsioonijuhi Hans Saarvelti sõnul on vahed Eesti telekomiturul väga väikesed ja uuringute kohaselt vahetub turuosa liider pidevalt.
Elisa selgitab EMT kriitika pälvinud uuringut, mis näitab nende turuosa eraklientide seas EMTst suuremana.
Uuel aastal jõustuv vilepuhuja kaitse seadus hakkab töötajaid, aktsionäre ja kliente ettevõtte väärkäitumisel kaitsma, kuid siiani valitseb segadus teavituste sisuga ning valesti teavitamisel võib rikkuda ärisaladust.