• OMX Baltic0,89%293,26
  • OMX Riga0,76%883,37
  • OMX Tallinn0,48%1 875,55
  • OMX Vilnius1,44%1 136,21
  • S&P 5001,12%5 842,63
  • DOW 301,14%43 006,59
  • Nasdaq 1,46%18 552,73
  • FTSE 100−0,04%8 755,84
  • Nikkei 2250,82%37 726,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%97,64
  • OMX Baltic0,89%293,26
  • OMX Riga0,76%883,37
  • OMX Tallinn0,48%1 875,55
  • OMX Vilnius1,44%1 136,21
  • S&P 5001,12%5 842,63
  • DOW 301,14%43 006,59
  • Nasdaq 1,46%18 552,73
  • FTSE 100−0,04%8 755,84
  • Nikkei 2250,82%37 726,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%97,64
  • 20.02.13, 17:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Airile tuleb kasuks mitte salatseda

Siim Kallase kabinetiülema Henrik Hololei sõnul on Estonian Airil parem esitada Euroopa Komisjonile võimalikult palju materjali ja olla avatud.
”Igasugused konkurentsi- ja riigiabiga seotud juhtumid, mis on olnud – alati on mõtet olla informatsiooni edastamisel avatud. Pole mõtet kinni hoida, kõik tuleb nagunii välja," sõnas Hololei. "Parem alati edastada see informatsioon, mis vajalik, see on tihtipeale ka endale kasulik. See, kuidas seda edastada ja kes on vahepeal nõustajad, see on juba strateegia küsimus, mida üks või teine ettevõte valib – olgu see Eesti Õhk või keegi kolmas."
Tema sõnul on eestlastel kombeks olla pigem avatud ning sellest on alati kasu.
Täna kirjutas Delfi, et Estonian Air on valitsuse heakskiidul palkamas Brüsselis advokaadibürood, mis aitaks ettevõttel Brüsseli "koridorides" oodatud tulemust saavutada.
Hololei sõnas, et on äärmiselt tavaline, et igasuguste konkurentsivaldkondadega seotud juhtumite puhul kasutataske ka täiendavaid konsultatsioone ja erinevaid advokaadibüroosid, kellel on pikaajaline kogemus nii konkurentsijuhtumite lahendamisel kui ka Brüsseli "koridoris" asjatamisel.
”Kui see tõesti nii on – siis tavaliselt iga case'iga on seotud nõustajad, konsultandid, advokaadibürood. Lihtsalt, eks see nõuab teatud oskusi, kogemusi, kuidas siin asjatama peab,” sõnas Hololei. ”See on tavaline asi, vaatame kas või, kuidas airBaltic oma probleemi lahendab. Siin ei ole midagi uut." Hololei sõnul ei tasu sellest ka mingeid järeldusi teha.
Hololei sõnas, et informatsiooni vahetamist saab lähiajal päris palju olema. ”Ega muud polegi teha, kui oma argumendid võimalikult hästi esitada ja üritada veenda, et tegemist ei ole riigiabiga, mis ei ole lubatud,” kinnitas Hololei.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele