Valitsus arutab homme Estonian Airi tulevikuplaane, mida majandusministeeriumi teatel on rohkem kui need, mis seni avalikkuse ette jõudnud.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi esindaja teatas, et valitsus koguneb Estonian Airi tulevikuplaane arutama homme. Plaane on ministeeriumi sõnul rohkem kui need, mis avalikkuse ette jõudnud.
Siiani on meedia vahendanud kahte plaani: lasta lennufirma pankrotti ja ühineda mõne teise ettevõttega või rentida Estonian Airi üleliigsed lennukid ning meeskonnad kolmandatesse riikidesse välja. Põhieesmärk pole sel juhul rentimisega raha teenida, vaid saada lahti ülejõukäivatest kuludest .
”Valitsuse esimene ja selge eelistus on Estonian Airi restruktureerimine. Arutlusel on olnud erinevaid lahendusi (mitte ainult kaks, nagu PM kirjutas), sh ka partneri kaasamine, kuid praegu töötab ministeerium restruktureerimisega,“ kommenteeris majandusministeerium.
Seotud lood
”Minust oleks vale seda kommenteerida,” vastas Estonian Airi juht Jan Palmér küsimusele, milline on Estonian Airi päästeplaan. Ta lubas, et järgmise nädala lõpuks saab see valmis.
Estonian Airi pankrotti laskmine ja Flybega uue ühise lennufirma asutamine tuleks ilmselt kõne alla vaid siis, kui Eesti lepiks vähese sõnaõigusega, ütles Estonian Airi eksjuht Andrus Aljas.
Siim Kallase kabinetiülema Henrik Hololei sõnul on Estonian Airil parem esitada Euroopa Komisjonile võimalikult palju materjali ja olla avatud.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.