• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%106,01
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%106,01
  • 21.02.13, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coqi kasum kasvas 21%

A. Le Coqi neljanda kvartali käive kasvas aastaga 5,5 protsenti, 16,9 miljonile eurole, teatas Olvi börsiteates, kasum aga üle 21 protsendi.
Müügikogus kasvas 1,5 protsenti, 28,5 miljonile liitrile. Tartu õlletootja ärikasum kasvas 21,1 protsenti, 2,3 miljonile eurole.
Olvi õllemüük vähenes, kuid käive kasvas. Hitt oli Valgevene.
Neljandas kvartalis vähenes aastaga Olvi õllemüük liitrites 116,7 miljonilt 115,5 miljonile. Valgevenes kasvas müük 11,9 protsenti, 30,2 miljonile liitrile, kuid Soomes ja Balti riikides õllemüük kahanes. Soomes vähenes müük 36,7 miljonilt liitrilt 34,8 miljonile ja Baltikumis 58,1 miljonilt liitrilt 56,9 miljonile.
Kuigi koguseline müük kahanes, kasvas käive 15,9 protsenti, 70,6 miljonile eurole. Soomes püsis käive, kuid Baltikumis kasvas 4,3 protsenti, 30,8 miljonile eurole. Valgevenes kolmekordistus käive 13,7 miljonile eurole.
Olvi ärikasum kasvas 1,5 miljonilt eurolt 4,6 miljonile ja puhaskasum 0,403 miljonilt eurolt 3,905 miljonile eurole.
Olvi teeb aktsionäride üldkoosolekule ettepaneku maksta K- ja A-aktsiatele 0,50 eurot dividendi aktsia kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele