• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 2250,04%38 487,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,06
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 2250,04%38 487,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,06
  • 04.03.13, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kliendileht ei tohi olla reklaambuklett  

Kui võrrelda nädalalõpulehti ja mõnd tuntud kliendilehte, tekib küsimus, mis on neis põhimõtteliselt erinevat peale selle, et ühe eest peab maksma ja teise eest mitte.
Ajakirjandusteoreetikud teevad vahet ajakirjandusel ja meediatootel ning arutlevad, kas täielik objektiivsus on võimalik ja mis roll on “klikimeedial”, kirjutab Sokos Hotel Viru kommunikatsioonijuht Peep Ehasalu kommunikatsiooniajakirja Kaja värskes numbris.
Kliendilehe puhul teame, kelle huvides seda välja antakse ja see seadistab lugeja  kriitikameele elutervele tasemele. Kliendileht on osa korporatiivajakirjandusest, turundusabinõu, mille eesmärk on suurendada äritegevust ja mõjutada lugejate arvamust informatsiooni abil, mis on lugeja jaoks väärtuslik. “Nobody needs an engine,” ütles Soome mootoritetootja Wärtsilä juht nende kliendiajakirja 24/7 kommenteerides. Teisisõnu: keegi ei vaja Wärtsilä mootorit, vaid tulemust, mida mootori abil saadakse. Keskendudes mootorite pakutavale kasule, saab teha lugejale tunduvalt huvitavamat ja firma jaoks kasulikumat lehte kui vaid mootori ehitusest rääkides.
Loe artiklit kliendilehtede muutumistest ajakirjast Kaja. Tellijad saavad lugeda artiklit ka veebis: http://kaja.aripaev.ee.
 
Autor: Kaire Uusen, Ave Lepik

Seotud lood

Uudised
  • 21.12.24, 09:00
Vilepuhuja kaitse seaduse segadus langeb ettevõtja õlule
Uuel aastal jõustuv vilepuhuja kaitse seadus hakkab töötajaid, aktsionäre ja kliente ettevõtte väärkäitumisel kaitsma, kuid siiani valitseb segadus teavituste sisuga ning valesti teavitamisel võib rikkuda ärisaladust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele