• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,16%38 412,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,03
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,16%38 412,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,03
  • 04.03.13, 11:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ministeerium: tõstame kilu ja räime ostuharjumust

Eelmisel aastal püüti Eesti vetest kilu ja räime kokku üle 55 tuhande tonni, millest ligikaudu 90% eksporditakse. Kilu ja räime püüavad Eesti kalurid aastas ligi 9 kuu vältel, peatades püügi vaid soojadeks suvekuudeks või karmides jääoludes.
Kui on soov tarbida kohalikku, värsket ja lisaks ka hea toitainete sisaldusega kala, on kilu ja räim selleks parimad, kinnitab põllumajandusministeeriumi spetsialist Kristi Ilves.
Kalamajandusosakonna turukorralduse ja kaubanduse büroo peaspetsialist Ilves kirjutab maablogis, et esmapilgul liigagi igavad ja tüütult väiksed kalakesed on tegelikkuses väga väärtuslikud ampsud. "Kui tarbija teadlikkus tõuseks ja kilu-räime ostuharjumus suureneks, oleks ka kalatöötlemisettevõtetel suurem soov panustada tootearendusse, et tarbijatele pakkuda laiemat valikut kilu- ja räimepõhistest kalatoodetest," kirjutab Ilves. 
Kohaliku kala tarbimisest võidab kogu kala liikumise ahel – püügist tarbijani, rõhutab ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele