• OMX Baltic0,34%282,38
  • OMX Riga−0,44%870,32
  • OMX Tallinn0,64%1 780,34
  • OMX Vilnius0,64%1 108,18
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,7%8 258,57
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,91
  • OMX Baltic0,34%282,38
  • OMX Riga−0,44%870,32
  • OMX Tallinn0,64%1 780,34
  • OMX Vilnius0,64%1 108,18
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,7%8 258,57
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,91
  • 20.03.13, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Välisturist tõi Eestisse rekordiliselt raha 

Eesti majutusfirmade ööbis mullu rekordilised 1,87 miljonit välisturisti, kes jätsid siia rekordilised 1,24 mld eurot.
Välisturistide arv kasvas mullu EASi teatel 65 600 võrra ehk 3,6%. Välisturistide poolt veedetud ööde arv kasvas Statistikaameti andmetel 2% 3,82 miljonini. 
Ka Eesti tulu välisturismist oli rekordiline. Turismiteenuste eksport oli Eesti Panga andmetel 2012. aastal 1,24 miljardit eurot. Võrreldes varaseima parima tulemusega 2011. aastast kasvas see 2,7% ehk 32 miljoni euro võrra.
Turismiteenuste osatähtsus Eesti kaupade ja teenuste ekspordis oli 2012. aastal 7,4%. 2012. aastal, nagu ka aasta varem, kasvas ülekaalukalt kõige rohkem Venemaa turistide ja nende ööbimiste arv, mis kasvas 31% võrra.
Kasvu jätkumine 2012. aastal tähendas juba kolmandat aastat järjest sissetulevas turismis uut rekordtulemust. Nii 2010. kui ka 2011. aastal kasvasid välisturistide ööbimised Eesti majutusettevõtetes eelneva aastaga võrreldes 17%.
„Läinud aasta ja eriti selle esimese poole häid tulemusi mõjutasid paljuski samad tegurid, mis aitasid kaasa kasvule 2011. aastal - näiteks lennuühenduste lisandumine, kultuuripealinna meediakajastuste jätkuv mõju, avaliku ja erasektori turundustegevused ning üldise kasvutrendi jätkumine Euroopa turismis,“ selgitas EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.
Autor: 1321-aripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele