Eesti suurima e-turundusteenuseid pakkuva reklaamiagentuuri ADM Interactive tegevjuhi Riho Pihelpuu arvates ei peaks nn rämpsposti maksustama, tema hinnangul on üldmeilidele tulnud kirjade maksustamine pseudoprobleem.
"Soovimatu spämm, mis postkasti tuleb, on sellisel kujul, mida ei saagi maksustada. Eesti-sisene globaalsete ettevõtete e-mail, mida välja saadetakse, peab olema alati tuvastatav, kustkohast on saadud luba seda e-maili saata," ütles Pihelpuu.
Tema hinnangul spämm, mida tuleks maksustada, tuleb välisriikidest, aga seda ei saa teha. "Ma arvan, et see on pseudoprobleemi püstitamine, sest kui reaalselt ei ole võimalik seda teha, siis miks üldse selline teema püstitada," märkis ta.
"Eraisikule võib ettevõte saata e-maili ainult siis, kui ta on selleks loa saanud. Ettevõtte üldmeilidele võib saata suvalisi meile, kuni neid ei ole välja võetud. Eesti ettevõtetele saab saata ka kirja, et palun eemaldage mind nimekirjast ja siis ei tohi enam saata," selgitas ta.
Masskampaaniad.neti tegevjuht Siim Kaevats arvates võiks soovimatu reklaami järsuks vähendamiseks e-posti teel saadetava reklaami maksustada. Äripäev küsib, kas soovimatu e-raklaam tuleks maksustada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kirja kasutajate igapäevane probleem, et eraisikute ja ettevõtete e-postkastid täituvad soovimatute reklaamkirjadega, on muutunud väljakannatamatuks. Soovimatu reklaami järsuks vähendamiseks võiks e-posti teel saadetava reklaami maksustada, paneb ette Masskampaaniad.neti tegevjuht Siim Kaevats.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.