Eesti suurima e-turundusteenuseid pakkuva reklaamiagentuuri ADM Interactive tegevjuhi Riho Pihelpuu arvates ei peaks nn rämpsposti maksustama, tema hinnangul on üldmeilidele tulnud kirjade maksustamine pseudoprobleem.
"Soovimatu spämm, mis postkasti tuleb, on sellisel kujul, mida ei saagi maksustada. Eesti-sisene globaalsete ettevõtete e-mail, mida välja saadetakse, peab olema alati tuvastatav, kustkohast on saadud luba seda e-maili saata," ütles Pihelpuu.
Tema hinnangul spämm, mida tuleks maksustada, tuleb välisriikidest, aga seda ei saa teha. "Ma arvan, et see on pseudoprobleemi püstitamine, sest kui reaalselt ei ole võimalik seda teha, siis miks üldse selline teema püstitada," märkis ta.
"Eraisikule võib ettevõte saata e-maili ainult siis, kui ta on selleks loa saanud. Ettevõtte üldmeilidele võib saata suvalisi meile, kuni neid ei ole välja võetud. Eesti ettevõtetele saab saata ka kirja, et palun eemaldage mind nimekirjast ja siis ei tohi enam saata," selgitas ta.
Masskampaaniad.neti tegevjuht Siim Kaevats arvates võiks soovimatu reklaami järsuks vähendamiseks e-posti teel saadetava reklaami maksustada. Äripäev küsib, kas soovimatu e-raklaam tuleks maksustada.
Seotud lood
E-kirja kasutajate igapäevane probleem, et eraisikute ja ettevõtete e-postkastid täituvad soovimatute reklaamkirjadega, on muutunud väljakannatamatuks. Soovimatu reklaami järsuks vähendamiseks võiks e-posti teel saadetava reklaami maksustada, paneb ette Masskampaaniad.neti tegevjuht Siim Kaevats.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.