Ekspress Grupi märtsi müügitulu kahanes aastaga 3%, 5,279 mln eurole, teatas ettevõte börsile.
Online-meedia käive kasvas 12,8%, 995 000 eurole.
Trükimeedia 5,5% käibelangust mõjutab nädalalehtede üks vähem ilmumiskord võrreldes eelmise aastaga, DVD-sarja lõppemine ning sellest tulenevalt ka üksikmüügi vähenemine, kuid kõige suuremat mõju avaldab trükimeedia reklaamituru üldine nõrkus ning volatiilsus, kirjutas Ekspress Grupi juhatuse esimees Gunnar Kobin.
Trükiteenuste 8,2% languse tingis eelkõige paberimüügist tekkinud käibe kahanemine. Trükiteenuste osas oli langus oluliselt väiksem, ulatudes 2,3%-ni.Perioodiliste väljaannete käive oli 2,042 mln eurot ja trükiteenustel 2,624 mln eurot.
Seotud lood
Kui Ekspress Grupp majandusbuumi harjal 2007. aastal hirmsa raha eest uudisteportaali Delfi ostis, ahmisid ja ahmivad paljud siiani õhku. Täna võib aga üllatusega taas tõdeda, et portaal on börsifirma seisukohalt väärtuslikum kui kunagi varem.
LHV Pank näeb oma värskes Eesti Ekspressi analüüsis, et meediafirma aktsia õiglane väärtus on 1,60-1,75 eurot ehk praegusest turuhinnast ligi 60% kõrgemal tasemel. Midagi üllatuslikku siin samas ei ole – sama hinnavahemiku määras pank aktsiale ka möödunud aasta septembris välja käidud analüüsis.
Ekspress Grupp sai auditeeritud 2012. aasta aruande, millest selgub, et lisaks kohustusliku reservkapitali suurendamisele kantakse ülejäänud aruandeaasta kasum eelmiste perioodide kasumi reale.
Swedbank kordas Ekspress Grupi tugevat ostusoovitust, kuid vähendas aktsia hinnasihi 1,40 eurolt 1,30 eurole.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.