Lahjade ja kangete alkohoolsete jookide aktsiisivahe ei ole siidri- ja veinitootja Karme AS juhi Ivo Kikase sõnul sugugi suur.
„Need on ju erinevad joogid – üks on lahja alkohoolne jook, teine kange. Kange alkohoolne jook peaks olema ikkagi rohkem maksustatud kui lahja alkohoolne jook,“ leidis Kikas, kelle sõnul on aktsiisi pärast tõstatud probleem vaid viinatootjate mure.
Kikas märkis, et kangeid alkohoolseid jooke ei ole mõistlik tarbida ning viinajoomist ei peaks selliselt soodustama. „Kui inimene tahab kuskil istuda ja natuke midagi juua, siis ta ei pea kohe viina jooma,“ ütles ta.
Eilne Äripäev kirjutas juhtkirjas, et õlleaktsiisi võiks tõsta, vähendamaks viina- ja õlleaktsiisi vahet, mis on praegu 2,6kordne.
Autor: Kadri Põlendik, Kristi Malmberg
Seotud lood
Mullu suvel saatis Liviko juht Janek Kalvi kange alkoholi tootjate nimel rahandusministeeriumisse ettepanekud alkoholiaktsiisi tõstmise eelnõule. Tema üks olulisemaid ettepanekuid oli võrdsustada alkoholi aktsiisimäär õlles ja kanges alkoholis.
Lahjade ja kangete alkohoolsete jookide aktsiisi vahe on liiga suur, ütles Saaremaa viinatootja Altia Eesti ASi tegevdirektor Kristel Mets.
Õlle- ja viinatootjate vaidlus, millesse kuulub nii emotsionaalsete argumentide kui ka numbriliste näitajatega manipuleerimine, on sumbunud demagoogia umbsohu. Äripäeval on ettepanek kehtestada senist ebavõrdsust leevendavad reeglid, mis võtavad samas arvesse toote eripära.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.