Maailma suurima burgeriketi McDonald'si vähemalt 13 kuud avatud olnud söögikohtade käive vähenes aprillis aastaga 0,6%, kuna Aasias ja Euroopas einestati seal vähem, vahendab Bloomberg.
Analüütikud ootasid müügi 0,5% langust. Aasia, Lähis-Ida ja Aafrika üksuse müük vähenes 2,9%. Seal ootasid analüütikud 1,4% müügikadu.
Hiinas on kliendid linnugripi tõttu ettevaatlikumad.
McDonald's teatas, et Aasia languse taga on Hiina linnugripp, kuid nõrgemad olid ka Jaapani ja Austraalia tulemused.
USAs kasvas müük 0,7% ning Euroopas kukkus 2,4%. Analüütikud ootasid vastavalt 0,1 ja 1% müügi vähenemist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
McDonald'si teatel tõusis ettevõtte mai ülemaailmne võrreldav müük 2,6%, kui firma laiendas hilisõhtuse menüü valikut ja täiendas olemasolevaid pakkumisi, vahendas Reuters.
Viimase kümnendi jooksul on tubakasektori muutused olnud üsna dramaatilised. „Mis tähendab, et järgmise 10-15 aasta jooksul kaovad sigaretid ja need asendatakse teaduspõhiste alternatiividega neile, kes otsustavad suitsetamisega jätkata,“ ütles Philip Morrise välissuhete juht Kai Tammist. Sama moodi on muutunud ootused personalile, otsustavaks on saanud õigete hoiakute evimine.