Maailma suurima burgeriketi McDonald'si vähemalt 13 kuud avatud olnud söögikohtade käive vähenes aprillis aastaga 0,6%, kuna Aasias ja Euroopas einestati seal vähem, vahendab Bloomberg.
Analüütikud ootasid müügi 0,5% langust. Aasia, Lähis-Ida ja Aafrika üksuse müük vähenes 2,9%. Seal ootasid analüütikud 1,4% müügikadu.
Hiinas on kliendid linnugripi tõttu ettevaatlikumad.
McDonald's teatas, et Aasia languse taga on Hiina linnugripp, kuid nõrgemad olid ka Jaapani ja Austraalia tulemused.
USAs kasvas müük 0,7% ning Euroopas kukkus 2,4%. Analüütikud ootasid vastavalt 0,1 ja 1% müügi vähenemist.
Seotud lood
McDonald'si teatel tõusis ettevõtte mai ülemaailmne võrreldav müük 2,6%, kui firma laiendas hilisõhtuse menüü valikut ja täiendas olemasolevaid pakkumisi, vahendas Reuters.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.