• OMX Baltic−0,16%271,48
  • OMX Riga0,79%869,3
  • OMX Tallinn−0,06%1 731,57
  • OMX Vilnius0,03%1 064,69
  • S&P 500−1,11%5 970,84
  • DOW 30−0,77%42 992,21
  • Nasdaq −1,49%19 722,03
  • FTSE 1000,16%8 149,78
  • Nikkei 2251,8%40 281,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,23
  • OMX Baltic−0,16%271,48
  • OMX Riga0,79%869,3
  • OMX Tallinn−0,06%1 731,57
  • OMX Vilnius0,03%1 064,69
  • S&P 500−1,11%5 970,84
  • DOW 30−0,77%42 992,21
  • Nasdaq −1,49%19 722,03
  • FTSE 1000,16%8 149,78
  • Nikkei 2251,8%40 281,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,23
  • 14.05.13, 16:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Boheem: meie populaarsus on müsteerium

Kalamajas asuva Boheemi ja vanalinna kohviku Popular omaniku Merle Randma-Aru sõnul on nad reklaaminud oma kohvikuid suust suhu reklaamiga ega ole üldse reklaami teinud.
„See on esimesest päevast alates nii olnud, et on läinud suust suhu edasi,“ lausus Randma-Aru „Me ei olegi selle peale enam mõelnud, sest kui jutt läks nii ruttu laiali, et niisugune koht Kalamajas on, siis ei tekkinudki üldse vajadust mõelda reklaami peale.“
Ta märkis, et ka Popular, mis on turul olnud juba kümme aastat, on hakkama saanud ilma reklaamita. „Eelmine aasta me viisime sinna Boheemi köögi koos väikeste variatsioonidega,“ lausus Randma-Aru.
Lähipäevil seisab ees kohvik Boheemi laienemine. „Sellest tuleb Boheemi lisa, kus hakatakse pakkuma pitsat ja ahjuküpsetisi. Seda me ei ole ka reklaaminud. Need, kes käivad seal söömas, nemad teavad, et me laieneme,“ märkis Randma-Aru.
„See on müsteerium, ma ei oska sellele vastata," kommenteeris Randma-Aru seda, kuidas rahvas ilma reklaamita nad üles on leidnud. "See on midagi uskumatut, midagi õhus ja inimestes kinni. See on minu poja ja minu energia,“ oletas Randma-Aru, viitades oma kohvikute kaasomanikust pojale.
Eelmise nädala koolitusel "Kogu tõde müügist" ütles Soome Aalto ülikooli müügiprofessor Petri Parvinen vastuseks kuulaja küsimusele, et uudiskirjad on tema hinnangul kasutud, kui need ei ole saatjale kohandatud. Äripäev küsib,  milline on ettevõtete õnnestunum ja milline kõige ebaõnnestunum rahakulutus turunduses.

Seotud lood

Uudised
  • 14.05.13, 10:36
"Uudiskirjad on kasutud"
Eelmise nädala koolitusel "Kogu tõde müügist" ütles Soome Aalto ülikooli müügiprofessor Petri Parvinen vastuseks kuulaja küsimusele, et uudiskirjad on tema hinnangul kasutud, kui need ei ole saatjale kohandatud.
Uudised
  • 14.05.13, 13:56
Helmehaldjas: uudiskiri peab sisaldama sooduspakkumisi
Candidus OÜ ehk ehtetravikute e-poe helmehaldjas.ee omaniku Tarmo Lausingu sõnul on nende kogemus selline, et vähem reageeritakse tavalistele uudiskirjadele kui sellistele, kus sisalduvad sooduspakkumised.
Uudised
  • 14.05.13, 12:20
Pagari-Liisu: suust suhu reklaam on kõige toimivam
Tallinna kesklinnas asuva pagaritootja Pagari-Liisu OÜ omaniku Liis Veltmanni sõnul reklaamivad nemad oma firmat hea toodanguga.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.12.24, 16:39
Hea eeskuju: kaitsevägi hävitas eelmise digikoristuse käigus ca 40 terabaiti digiprügi
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele